HEEL ONTEVREDEN KLANT

  • 3 February 2014
  • 2 reacties
  • 536 Bekeken


Beste,


Sedert vorige Donderdag V3 decoders omgeruild naar V4, continue problemen.


Sta met 3 decoders in huis , derde werkt totaal niet.


Modem is een BBOX3


Ben het strontzat en dit voor een nieuwe klant sedert halverwege December.


Had mij een volledig pakket aangeschaft.


HD TV met 3 decoders


Vaste Telefoon


3 gsm abonnementen


Internet


Ik zeg dit alles op met een schrijven aan Test aankoop en de Consumenten dienst.


3 decoders en modem terug naar de dealer


Doe zo verder Belgacom goed bezig !!!!!!!!










2 reacties



Patrick,


indien ik de V5 wilde moest ik 259 Euro betalen ! Mij niet gezien hoor.



na 2jaar en 8 mnd heb je de eerste decoder terug verdient, bij tweede en derde decoder duurt het natuurlijk bubbel zo lang !


Als hij totaal niet werkt, zoals jij het interpreteert, dan zal de persoon van de technische dienst (0800 22 800),



100 % zeker onmiddellijk voorstellen om je decoder te gaan omruilen en je een ruilnummer geven



of anders als die operator dit niet doet dan komt hij van een andere planeet 😉.




Reageer