HEEL ONTEVREDEN KLANT
Beste,
Sedert vorige Donderdag V3 decoders omgeruild naar V4, continue problemen.
Sta met 3 decoders in huis , derde werkt totaal niet.
Modem is een BBOX3
Ben het strontzat en dit voor een nieuwe klant sedert halverwege December.
Had mij een volledig pakket aangeschaft.
HD TV met 3 decoders
Vaste Telefoon
3 gsm abonnementen
Internet
Ik zeg dit alles op met een schrijven aan Test aankoop en de Consumenten dienst.
3 decoders en modem terug naar de dealer
Doe zo verder Belgacom goed bezig !!!!!!!!
Als hij totaal niet werkt, zoals jij het interpreteert, dan zal de persoon van de technische dienst (0800 22 800),
100 % zeker onmiddellijk voorstellen om je decoder te gaan omruilen en je een ruilnummer geven
of anders als die operator dit niet doet dan komt hij van een andere planeet 😉.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.