Hallo,
Ik heb een openstaande factuur die ik betwist. Dit voor een service waar ik nooit gebruik heb van gemaakt.
Daarvoor heb ik al verschillende brieven verstuurd, verschillend malen telefonisch contact gehad. Er zijn ook al verschillende dossiers geopend: oa 28067829 en 26689872. Maar blijkbaar kan of wil niemand een beslissing nemen. Ik vraag gewoon dat ze mij eens bellen om dit geval te bespreken. Nu een half jaar later ontvang ik plots terug een reminder. Ik heb nog maar eens een aangetekende brief naar Brussel verstuurd. Kan iemand mij aub eens bellen om dit geval te bespreken? Ik zou dit graag eindelijk eens oplossen. Alvast bedankt. Karel 0474 996 531, klant 619126613
Beantwoord
Heel moeilijk om hulp te krijgen binnen Proximus
Beste antwoord door AntonellaD
Dag spirits,
Hierover zijn er momenteel 2 dossiers lopende: 41986045 en 41992132.
Ik heb deze dossiers geëscaleerd via mijn verantwoordelijke. De bevoegde dienst zal je hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelHierover zijn er momenteel 2 dossiers lopende: 41986045 en 41992132.
Ik heb deze dossiers geëscaleerd via mijn verantwoordelijke. De bevoegde dienst zal je hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.