Héél éénvoudig! Tv overal SUCKS!!

  • 15 August 2012
  • 7 reacties
  • 943 Bekeken

Als je iets aanbiedt zorg dan dat het werkt gratis of niet. Het enige wat ze op de helpdesk kunnen zeggen is :" Trek de stekker van uw modem uit, bij de meeste klanten helpt dit, bij mij dus NIET! Een paar maanden geleden werkte tv overal op mijn laptop perfect, waarom nu niet meer?

7 reacties

Normaal gezien als je kan sufen via de bbox2 modem kan je ook naar TV-Overal surfen.

Ik weet wat het probleem juist is bij u, mss eens een ander Browser proberen of zo .

groetjes, Elsa
Reputatie 1
Badge
Allé : die TV overal werkt hier zonder probleem.

Kurt, als je een probleem hebt, dan is het altijd beter om ook te zeggen wat er juist niet werkt. Met dergelijke vragen, is het compleet onmogelijk een antwoord te geven en dus krijg je antwoorden die nietszeggend zijn.

Geraak je op de site van TV overal ? Heb je je login en paswoord juist ingegeven ? In IE 9 krijg je soms onderaan de melding of "alles mag weergegeven worden?", heb je daar een antwoord op gegeven ? ...

Jij vindt de titel van je topic misschien goed gevonden, maar eigenlijk zou het beter zijn als je een vraag formuleert die een vraag is...
Ik heb geen vragen meer, omdat ik al alles aan de 'helpdesk' gevraagd heb, ik uit gewoon mijn ongenoegen omdat niemand het kan oplossen.

Er verschijnt altijd 'de server is tijdelijk onbeschikbaar enz...' en dit al 3 maanden. De helpdesk zegt alleen:" We kennen het probleem maar we weten er geen raad mee, weet je wat trek de stekker van je modem eens uit", nog andere geniale ideeën? En als ik hier op dit forum sommige reacties lees gaan mijn tenen krullen, waarschijnlijk aandelen bij belgacom.

Allé : Die tv overal werkt hier NIET!


Gebruik compatibiliteitsweergave in Internet Explorer of gebruik een andere browser.



Ik gebruik nochtans IE9 zonder compatibiliteitsweergave en dit werkt perfect bij mij !!!!


gr, Elsa
Reputatie 7
Badge +1


Met Firefox 15.0.1 werkt het ook op mijn PC.

 hier werkt het nog altijd hoewel ik geen maxi pack heb en er ook niet voor ingeschreven heb

Mvg
Reputatie 7
Badge +1


Op mijn PC heeft het altijd correct gewerkt. Op mijn Medion Tablet en Medion smartphone niet. Belgacom heeft blijkbaar iets tegen Medion (door Aldi verdeeld)...Op mjn teblet wordt het beeld naar 4:3 uitgerokken, op mijn smartphone werkt het totaal niet omdat het apparaat zou geroot zijn, maar dat klopt helemaal niet! de TV-gids en het nPVR programmeren werkt dan weer wél. Ik ga het volgende week nog eens bij mijn kozijn Yelo-TV uitproberen. Ik heb wel Telenet dig.TV maar geen internet, dus ook geen Yelo beschikbaar, want dat werkt met je internet login van Telenet..

Reageer