Skip to main content
Zoals ik al verschillende malen gemeld heb via: Belgacomwinkel, 080022500 (alwaar men soms gewoon inhaakt - heel onprofessioneel) & via email, kan ik nog steeds geen FON account aanmaken via mijn e-services.

Dit is EXTREEM frustrerend want mijn klacht wordt niet echt serieus genomen. Zo'n twee jaar geleden heb ik mijn internet van privéklant overgezet naar een zakenklant. Sindsdien zijn er niets dan problemen met m'n e-services account. Tot voor kort stond er trouwens nog steeds een compleet fout (en extreem verouderd) woon- en fakturatieadres te "blinken". Dat werd na enkele telefonische oproepen uiteindelijk aangepast. Vervolgens ben ik een Belgacomwinkel binnengestapt om m'n FON-probleem op te lossen. Volgens de persoon in kwestie lag het aan 't feit dat ik niet over een b-box2 modem beschikte (hoewel dat niet nodig zou moeten zijn om een account aan te maken). Soit, heb zo'n modem meegekregen een goeie 2 weken geleden, maar ondertussen kan ik nog steeds geen FON account aanmaken. De procedure hebben ze me al verschillende keren doorgemaild zonder echter mijn klacht ten gronde te lezen (heb voor de verandering eens een bijkomende vraag gesteld en die werd compleet genegeerd de laatste keer).

Als ik mijn klanten zo zou behandelen, dan had ik vermoedelijk m'n zaak direkt na de opstart al kunnen sluiten. Anyways, m'n gal spuien gaat niet helpen vermoedelijk...

Misschien is er op dit forum iemand die een gelijkaardig probleem heeft gehad? Zo ja, hoe is dit opgelost geraakt?

Mvgn,

Raf

PS als ik via de "FON" reclame ga en probeer via de "activeer op mijn lijn" 't spel te aktiveren, krijg ik hetzelfde probleem...

tsjaa, probleem zit hem wellicht enkel bij e-services. om een fon account aan te maken maakt het niet uit of je een bbox of bbox2 hebt, je moet gewoon een vaste internetverbinding hebben. ik zou dan ook contact nemen met het e-services team, evt via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

mvg

thx! vandaag reactie ontvangen van Eva...

en is het opgelost geraakt?

mvg

Ik heb hetzelfde probleem denk ik...

Ik log in op de e-services, ga naar mijn "Mijn producten", selecteer mijn internet en bij "Mijn Internetdiensten" staat Fon Belgacom op Actief. Als ik op Fon Belgacom druk, komt er een schermpje naar beneden en staat er het volgende: "Deel uw WIFI, lid van de community en surf gratis waar u ook bent." Volgens verschillende online handleidingen en forums zou ik hier op "Mijn Fon beheren" moeten kunnen klikken, maar dit is niet het geval... Zelfs in het Belgacom Center vonden ze dit vreemd en op de 0800 nummers hebben ze mij ook al niet kunnen helpen... Inderdaad extreem frustrerend!

Ik heb een bbox2-modem en mijn wifi is beveiligd met WPA/WPA2 TKIP. En mijn hotspot staat ook op enabled.

Hopelijk weten jullie een oplossing.

Alvast bedankt!

Ik heb eens geprobeerd en krijg het volgende:

lijkt me ook een e-services probleem, Olivier

normaal krijg je daar idd de optie om belgacom fon te beheren :

dus best privé bericht sturen naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

mvg

Bedankt xenne!

Ik heb naar de e-services gebeld en ze hebben het kunnen oplossen. Het was blijkbaar een fout op mijn pagina.

da's mooi..... dank voor de feedback

mvg

sinds vandaag werkt het bij mij ook (eindelijk)

een medewerkster van de e-services dienst heeft me opgebeld en 't probleem opgelost

de mannen & vrouwen van het e-services team zijn in gang geschoten precies... da's positief....

toch blijf ik e-services een tamelijk log platform vinden... het uiterlijk ziet er dan wel anders uit, het platform erachter is nog altijd datzelfde

ik heb online mijn free weekend omgezet naar het internet overal voordeel, ben eens benieuwd wanneer het op de site gaat veranderen en wanneer ik mijn simkaart ook effectief altijd kan gebruiken om gratis te surfen

mvg

bij mij nog altijd niet gebeurd (19 april 2012 aangevraagd via helpdesk)

Reageer