Zoals ik al verschillende malen gemeld heb via: Belgacomwinkel, 080022500 (alwaar men soms gewoon inhaakt - heel onprofessioneel) & via email, kan ik nog steeds geen FON account aanmaken via mijn e-services.
Dit is EXTREEM frustrerend want mijn klacht wordt niet echt serieus genomen. Zo'n twee jaar geleden heb ik mijn internet van privéklant overgezet naar een zakenklant. Sindsdien zijn er niets dan problemen met m'n e-services account. Tot voor kort stond er trouwens nog steeds een compleet fout (en extreem verouderd) woon- en fakturatieadres te "blinken". Dat werd na enkele telefonische oproepen uiteindelijk aangepast. Vervolgens ben ik een Belgacomwinkel binnengestapt om m'n FON-probleem op te lossen. Volgens de persoon in kwestie lag het aan 't feit dat ik niet over een b-box2 modem beschikte (hoewel dat niet nodig zou moeten zijn om een account aan te maken). Soit, heb zo'n modem meegekregen een goeie 2 weken geleden, maar ondertussen kan ik nog steeds geen FON account aanmaken. De procedure hebben ze me al verschillende keren doorgemaild zonder echter mijn klacht ten gronde te lezen (heb voor de verandering eens een bijkomende vraag gesteld en die werd compleet genegeerd de laatste keer).
Als ik mijn klanten zo zou behandelen, dan had ik vermoedelijk m'n zaak direkt na de opstart al kunnen sluiten. Anyways, m'n gal spuien gaat niet helpen vermoedelijk...
Misschien is er op dit forum iemand die een gelijkaardig probleem heeft gehad? Zo ja, hoe is dit opgelost geraakt?
Mvgn,
Raf
PS als ik via de "FON" reclame ga en probeer via de "activeer op mijn lijn" 't spel te aktiveren, krijg ik hetzelfde probleem...
heb geen mogelijkheid om FON account aan te maken via e-services
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.