HD Zenders op de televisie


Ik meen me te herinneren dat alle zenders in HD gingen komen. Mede door het vlasvezelsysteem zou dat opgelost worden. Nu lees ik alleen dat er al jaaaaaaren wordt vergadert over het al dan niet toekennen van één HD zender, of niet aan je TV toevoegen. Alle Franssprekende zenders zijn reeds in HD. Laat je toch niet meer belachelijk door zo een smoes standaard te verzinnen. We zijn in 2016 en niet in 1302. Hoopvol kijk ik uit naar een groot gamma HD-zenders met name: Nederland 1 2 3, BBC 1, 2, ARD, ZDF, Eurosport, National Geografics,RAI 1 2 en 3. Voor wanneer is dat nu allemaal?

29 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dit is een utopie voor PX TV. Met de helft zijn veel PX klanten al tevreden. Zoals je merkt als je hierover begint zijn alle forum leden niet thuis. Zelfs de community leden van PX reageren hier niet op. Heb gisteren en vandaag al iets van op het forum gezet maar nee geen reactie.
Zie in deze lijst geen ARD HD en ZDF HD?
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb er zo vaak op gereageerd, ze weten het ondertussen wel. Hopelijk gaat er toch eens iets van in huis komen
Reputatie 7
Badge +2
We vragen hier al langer via het forum om meer HD versies van de zenders. Maar de forumbeheerders kunnen ook niets aan deze belissing van PX doen. De enige manier om schot in de zaak te krijgen, is klachten hierover indienen met zoveel mogelijk klanten. (zie het KTO verhaal).

Zolang er geen duidelijke relatie bestaat tussen klantverlies en het HD aanbod, zullen de managementbeslissingen naar andere investeringen gaan.

Reageer