Ik heb de brief van Proximus gekregen met advies om de b-box2 door de b-box3 te (gratis) vervangen. Dat moet resulteren in betere en snellere internet. Juist voor de Oudejaarsavond heb ik dat gedaan. Na opstart van de modem heb ik geen enkele HD kanalen meer. Helpdesk van Proximus beweert dat mijn telefoon lijn heeft te smalle bandbreedte en wij kunnen geen HD kanalen hebben! Alles was perfect OK met b-box2. Hoe kan plotseling de bandbreedte verminderen.
Wij kunnen ook geen opnames bekijken dat met HD zijn opgenomen.
Graag advies van iemand of is er iets nog te redden?
Bladzijde 2 / 2
Als je nog geen goed resultaat hebt surf eens naar ► http://proximus.be/internetsnelheid" target="_blank
en post eens de resultaten.
en post eens de resultaten.
Jozef
begin al eens met de bbox modem te rebooten, 15 seconden netstekker uittrekken en als de vds ledlamp continu blijft branden dan eventueel ook de decoder eens rebooten (10 seconden netstekker uittrekken) als het nog niet moest lukken om HD kanalen te kiezen.
NB: vandaag de technische dienst bellen zal geen zin hebben omdat er op een feestdag niet gewerkt wordt.
begin al eens met de bbox modem te rebooten, 15 seconden netstekker uittrekken en als de vds ledlamp continu blijft branden dan eventueel ook de decoder eens rebooten (10 seconden netstekker uittrekken) als het nog niet moest lukken om HD kanalen te kiezen.
NB: vandaag de technische dienst bellen zal geen zin hebben omdat er op een feestdag niet gewerkt wordt.
Staat de HD-functie nog op? Gaan kijken in menu/mijn account/instellingen/systeeminstellingen/HD, en eventueel aanpassen. Zoniet schort er iets aan je lijnprofiel. Best met de technische dienst bellen dan (0800 02800) en instructies volgen.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.