HD kanalen verdwijnen na vervanging van de modem.

  • 1 January 2015
  • 28 reacties
  • 1616 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Als je nog geen goed resultaat hebt surf eens naar ► http://proximus.be/internetsnelheid" target="_blank


en post eens de resultaten.
Jozef


begin al eens met de bbox modem te rebooten, 15 seconden netstekker uittrekken en als de vds ledlamp continu blijft branden dan eventueel ook de decoder eens rebooten (10 seconden netstekker uittrekken) als het nog niet moest lukken om HD kanalen te kiezen.


NB: vandaag de technische dienst bellen zal geen zin hebben omdat er op een feestdag niet gewerkt wordt.
Reputatie 7
Badge +1
Staat de HD-functie nog op? Gaan kijken in menu/mijn account/instellingen/systeeminstellingen/HD, en eventueel aanpassen. Zoniet schort er iets aan je lijnprofiel. Best met de technische dienst bellen dan (0800 02800) en instructies volgen.

Reageer