Handmatige opname en PDC toepassing als optie bij programmeren

  • 14 December 2010
  • 5 reacties
  • 1932 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Heeft iemand al eens geprobeerd de handmatige opnamefunctie te gebruiken ? Je kunt alleen de post de datum, de naam, verwijderen bij te weinig ruimte (ja/neen) instellen. De start en stoptijd kun je niet wijzigen ! die staat standaard met de actuele tijd als starttijd en een uur later voor de stoptijd. Het enige wat je ermee kunt doen is met onmiddellijk ingang één uur van een bepaalde post opnemen.....niet écht bruikbaar vlgs. mij.

Ik probeerde het enkel te gebruiken als de TV-guide compleet fout is (bij short-term aanpassingen van de programma's.) Waarom geen PDC toepassing ?? bij analoge TV was dat geen probleem en technologisch een stap verder dan 10 minuten voor en 30 minuten nà progammeren (dan kun je nog compleet de mist ingaan).

5 reacties

vreemd heb dit nog niet gemerk gehad dat dit niet gaat morgen eens zien op en decoder te proberen. hopelijk komt men snel eens de kabel herlassen ...
Badge
Sinjoor71,bij handmatige opname kunt ge de zender kiezen met + en -,daaronder de datum aanpassen,daaronder de starttijd en daaronder de stoptijd instellen.Dan verwijderenbij te weinig ruimte en dan de naam van het programma en alles verloopt prima.Opgepast ge kunt het niet opnemen op de 30D.
Reputatie 7
Badge +1
bedankt computerken, maar bij mij kun je de start en stoptijd NIET instellen (staat geen - of + bij). geen beweging in te krijgen.

Merkwaardig, want in de Belgacom winkel in het Wijnegem Shopping Center ging het net zo min als bij mij.
Badge
Sinjoor,dat gaat niet met een + of -,maar ge gaat op het vakje staan en u geeft het bepaalde uur en minuten in met de cijfertoetsen van de afstandsbediening.En klaar is kees.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt ! Ik probeer het even en laat iets weten.....INDERDAAD !! het werkt !! dat wisten ze blijkbaar noch in het Belgacomcenter noch bij de helpdesk te vertellen. Zal te simpel zijn ..alleszin bedankt voor deze simpele en logische oplossing. Voor zulke dingen is de community écht wel nuttig.

Toch blijf ik met mijn vraag over PDC zitten. Zal ook te simpel zijn zeker voor digitale TV??? bij analoge nochtans geen enkel probleem.

Reageer