Skip to main content
Er werd onlangs een Nederlandstalige app gedownload om te werken met call connect[ dus via gsm app).

Het is geen letterlijke vertaling van de vorige Engelstalige app en de rubrieken komen niet overeen. Nu blijkt er geen handleiding er van te bestaan....wat nu ...want nu werkt niet alles meer naar behoren
Dag Dany, voor problemen met call connect kan je best bellen naar 080022200. MVG, Wim
Ter info:

Ik vind op de proximus site het volgende:

>

https://www.proximus.be/dam/jcr:346be886-a2db-4d93-900c-bb4a975e6912/cdn/sites/support/documents/nl/fixed-line/call-connect-web~2017-09-20-15-28-15~cache.pdf

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_phone_exchange_manual/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/vaste-lijn/telefoons-en-faxen/telefooncentrale/handleiding-voor-uw-telefooncentrale.html
Dag Dany, voor problemen met call connect kan je best bellen naar 080022200. MVG, Wim



Hey bedankt Wim.

Ik heb al een paar keer iemand van de helpdesk aan de lijn gehad die gespecialeerd is in "call connect".

Zij moest jammer genoeg toegeven dat zijzelf ook geen handleiding heeft voor de nieuwe Nederlandstalige app voor call connect op gsm.

Het is geen vertaling van de Engelstalige en de lay- out is ook veranderd. Iemand moet toch die nieuwe app. gemaakt hebben.....
Ter info:

Ik vind op de proximus site het volgende:

>

https://www.proximus.be/dam/jcr:346be886-a2db-4d93-900c-bb4a975e6912/cdn/sites/support/documents/nl/fixed-line/call-connect-web~2017-09-20-15-28-15~cache.pdf

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_phone_exchange_manual/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/vaste-lijn/telefoons-en-faxen/telefooncentrale/handleiding-voor-uw-telefooncentrale.html




Bedankt Martin,

Ik heb nu toch al de handleiding over de webportal

Reageer