Halloween II : onvolledige opname tgv fout tv gids

  • 30 October 2011
  • 3 reacties
  • 2438 Bekeken

betreft: Halloween II : onvolledige opname tgv fout tv gids



werkelijke einduur van de film blijkt 01H15 te zijn volgens tv boekje, film staat er dus alles behalve compleet op

ergerlijk foutje van de mensen in charge van de tv gids

mvg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Normaal ligt dat aan de zender die niet tijdig de verschuiving doorgeeft. Maar zo heel kort op de bal speelt die TV-gids niet écht, zeker niet bij "last minute" veranderingen..Als je dat merkt bij het programmeren (best ook nog eens checken op de site van de zender of op teletekst) kan je best manueel programmeren. Maar dan moet je al wel veel info checken. Bij filmen die je niet meer via TV op aanvraag kunt terughalen zou je dat best wél doen. Misschien kan je hem ook bij film op aanvraag nog bekijken, maar niet opnemen.
goeiemiddag sinjoor71

ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit de uren check, kan ook niet echt de bedoeling zijn toch? maar wie zijn verantwoordelijkheid het is dat de tv gids niet correct is dat weet ik niet, ik dacht dat dit volledig gedaan werd door belgacom, maar blijkbaar gaan die ook af op de info gegeven door de zender? nu is het zo dat op de site van 2BE geen einduur bij de film staat, maar aangezien de film 110 minuten duurt exclusief 4 of 5 reclameblokken kan de film natuurlijk niet uitgezonden worden op 75 minuten. in de belgacom tv gids staat er trouwens nog een programma erna dat begint om 00H05, terwijl er eigenlijk niets meer werd uitgezonden erna

nog een goeie halloween

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ook voor jou xenne ! Knipogen

Ik heb vroeger al vastgesteld dat TV-gidsen maar zelden op tijd worden aangepast. Soms staat er ook een tijd "geen informatie beschikbaar", en wordt die info eerst later ingevuld... in dat geval loopt een programmatie gegarandeerd fout ! enkel manuele programmatie kan hier nog helpen (uiteraard geen nPVR mogeijk).

Ik kan nog steeds vergelijken met het Guide+ systeem dat in een van mijn Sony DVD-HDD-recorders zit (werkt met analoge kabel en ziet eruit zoals de TV-gids van Telenet en Belgacom, maar iets duidelijker en handiger vind ik, omdat ook PDC/VPS en showview mogelijk zijn), en regelmatig stel ik vast dat die dezelfde fouten hebben, dus van dezelfde bron komen.

Reageer