Hallo 6000, hallo 08002250......

  • 13 October 2013
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken


Het is een regelrechte schande: na het doorlopen van ellenlange menu's krijg je te horen dat ze 'gesloten' zijn. Op de website staat duidelijk 24hr op 24hr bereikbaar. Dit is nu reeds de 5 keer dat zoiets in het WE gebeurt. Ben meer dan 25 jaar klant en betaal ± 400€ per maand. Service 0,0... Tevens vraag ik al 2 maand om mijn abonnementen na te kijken en mij een beter voorstel te doen, ze beloven heel vriendelijk om mij terug te bellen, maar blijkbaar zijn ze mijn tel nr verloren.... Voor mij is dit zowat de laatste druppel, als ik deze week geen deftig antwoord krijg dan zal ik nu echt de moeite doen om hierover een blog te maken. Het is zo frustrerend om telkens uren te zitten wachten op iemand die er blijkbaar toch niet is

1 reactie

Beste Erik,

Op onderstaande link vind u alle info en tarieven van onze packs: http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten?page=zwp_res_products_and_service

Ook kan u steeds terecht op onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 500.

De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen beantwoorden en u een
voorstel doen al naargelang uw behoeften. Uiteraard kunt u ook persoonlijk
terecht in elk verkooppunt van Belgacom.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer