Hallmark en Travel en living

  • 24 July 2011
  • 11 reacties
  • 2197 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 155 reacties
Dag Eva,

Tijd geleden heb ik 2 packs aangeschaft voor hallmark en travel en living. Deze zenders zijn er allebei van af. Nu wil ik deze packs niet meer. Ga niet extra betalen voor die zenders die ik niet gebruik. Hierover ook geen brief/mailing ontvangen.

Kun je het ongedaan maken.

GroetWenkbrauw ophalen

11 reacties

Badge
Belgacom en dit zal ook zo zijn bij een andere aanbieder kan denk ik je nooit 100% de garantie geven dat ze je de zendes kunnen leveren die in dat boeket zitten voor één jaar lang.Zo is dat in de tijd ook gebeurd toen plotseling verschillende zenders in kleinere boeketten verdwenen er zullen altijd zenders verdwijnen en anderen terug erbij komen in de boeketten en dit kan ook bij de gewone zenders maar ik denk best dat dit bij een andere operator ook gebeurt.
correct Axana,

wat ik me wel afvraag, is het mogelijk van een boeket op te zeggen, of hoe gaat dit juist in z'n werk. ik kan hier op het eerste zicht niet veel van vinden.

ik heb zelf geen boeket dus dit is niet meteen van toepassing op mijn eigen thuissituatie, maar lijkt me interessant om dit te weten.

mvg
Badge
Ik trek er me er niet zoveel van aan omdat ik eerst goed zie wat er in die boeketten zit maar als ik het goed voor heb is het dus ook voor een jaar dat je er aan vast hangt.Je kan dus via e-servises gemakelijk een boeket nemen zo gefikst zo moet je de deur niet uit en enkele dagen later krijg je een brief in de bus met daarop de uitleg en de naam van het boeket er op.
afgaande op wat Eva in een ander topic gepost heeft zou ik zeggen

boeket is maandelijks opzegbaar na 4 maanden, mits een opzegperiode van 1 maand in acht te nemen
behalve tijdens de eerste maand zijn ze onmiddellijk opzegbaar zonder opzegperiode/boete en worden de dagen dat het boeket actief was pro rata aangerekend

zie ook de algemene voorwaarden:
http://www.belgacom.be/private/gallery/content/belgacomtv/doc/gc_belgacomtv_nl_v2.pdf

mvg
Beste frwi,

De info van xenne is correct. Je kan via de klantendienst op het gratis nr. 080022800 de boeketten laten verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Badge
Bedankt allemaal het is opgelost. Ik heb bedankt voor de boeketten.

groet frwi
Reputatie 6
Badge +1
Dus als ik het goed begrijp, kun je wel bestellen via e services, maar opzeggen moet telefonisch? Ik wacht nog even af of er iets in de plaats komt, indien niets, dan ga ik ze ook opzeggen.
correct https:///people/0e3e40c293

succes met uw beslissing

mvg

Je kunt paketten ook opzeggen via e services. Het pakket dat je wil opzeggen aanvinken en dan op de knop verwijderen drukken.

Dit werkt. Ik heb onlangs op die mannier het pakket Sport en Pleasure opgezegd.
Badge
Ik vind toch dat het erg onduidelijk is wat op die brief staat die word opgestuurd als je een boeket neemt.Of je nu eerst aangetekend schrijven moet doen of wat.Want nu word er weer niet meer over gesproken over aangetekend schrijven.In mijn brief staat dit.
naar de letter van de algemene voorwaarden moet het in feite inderdaad dmv een aangetekende brief opgezegd worden.

maar in praktijk kan het blijkbaar ook telefonisch en zelfs online opgezegd worden

mvg

Reageer