Het koppelen van een gsm-nummer aan de eservices van Belgacom is een ramp !
Ik heb een BUNDEL van Belgacom waarin mijn PROXIMUS gesm is in opgenomen: een ramp om dan dit gsm-nummer te koppelen aan PREMIUM-club !
Ik heb al verschillende keren geprobeerd (telkens klantnummer, factuurdatum, activatiecode), tevergeefs.
Gevolg: voor Proximus voldoe ik niet aan voorwaarden ?( welke ?), dus krijg bij inruilen geen gsm's te zien met punten EN prijs (ik bedoel bijvoorbeeld 7000 punten en 50,00 €) .
hallo,
die bevoegde diensten doen ook niet meer of kijken
want de oplossing voor dit probleem is bij mij nog altijd niet opgelost
veel plezier hoppelijk lukt het voor u
die bevoegde diensten doen ook niet meer of kijken
want de oplossing voor dit probleem is bij mij nog altijd niet opgelost
veel plezier hoppelijk lukt het voor u
A
Beste J.R.,
Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.