Skip to main content
Het koppelen van een gsm-nummer aan de eservices van Belgacom is een ramp !

Ik heb een BUNDEL van Belgacom waarin mijn PROXIMUS gesm is in opgenomen: een ramp om dan dit gsm-nummer te koppelen aan PREMIUM-club !

Ik heb al verschillende keren geprobeerd (telkens klantnummer, factuurdatum, activatiecode), tevergeefs.

Gevolg: voor Proximus voldoe ik niet aan voorwaarden ?( welke ?), dus krijg bij inruilen geen gsm's te zien met punten EN prijs (ik bedoel bijvoorbeeld 7000 punten en 50,00 €) .
Beste J.R.,





Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?





Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.







Met vriendelijke groeten,



Eva


hallo,



die bevoegde diensten doen ook niet meer of kijken



want de oplossing voor dit probleem is bij mij nog altijd niet opgelost



veel plezier hoppelijk lukt het voor u


Reageer