Het koppelen van een gsm-nummer aan de eservices van Belgacom is een ramp !
Ik heb een BUNDEL van Belgacom waarin mijn PROXIMUS gesm is in opgenomen: een ramp om dan dit gsm-nummer te koppelen aan PREMIUM-club !
Ik heb al verschillende keren geprobeerd (telkens klantnummer, factuurdatum, activatiecode), tevergeefs.
Gevolg: voor Proximus voldoe ik niet aan voorwaarden ?( welke ?), dus krijg bij inruilen geen gsm's te zien met punten EN prijs (ik bedoel bijvoorbeeld 7000 punten en 50,00 €) .
Bladzijde 1 / 1
Beste J.R.,
Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
hallo,
die bevoegde diensten doen ook niet meer of kijken
want de oplossing voor dit probleem is bij mij nog altijd niet opgelost
veel plezier hoppelijk lukt het voor u
die bevoegde diensten doen ook niet meer of kijken
want de oplossing voor dit probleem is bij mij nog altijd niet opgelost
veel plezier hoppelijk lukt het voor u
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.