Skip to main content
Beantwoord

GSM/SIM blokkeren vanuit het buitenland

  • December 19, 2017
  • 8 reacties
  • 586 Bekeken

Beste, ik ben mijn gsm kwijt/gestolen in het buitenland. Graag wil ik zo snel mogelijk mijn simkaart+gsm blokkeren. Wie kan mij hierbij helpen? Bedankt.

Beste antwoord door Martin

via "mail ons" web formulier > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
"gsm kwijt of gestolen "
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • December 19, 2017
Daan,



  • Auteur
  • Apprentice
  • December 19, 2017
Dag Wim,

Bedankt maar bellen zonder gsm is moeilijk vanuit Vietnam.
Is er een andere oplossing? Via Facebook krijg ik geen reactie op mijn bericht. Twitter heb ik niet meer, de chatfunctie werkt precies niet in het buitenland.

Bedankt.
Daan

Martin
  • Antwoord
  • December 19, 2017
via "mail ons" web formulier > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
"gsm kwijt of gestolen "

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 19, 2017
Dag Martin,
Via het webformulier word ik na enkele stappen terug verwezen naar de klantendienst om te bellen, wat dus geen optie is.

Maar dan vraag ik wel aan familie in België om hiervoor te bellen, is dat een optie?

Martin
  • December 19, 2017
heb je het op volgende manier gedaan :
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ken mijn TF nummer niet
- Mobiel
- gsm kwijt gestolen ....
- gsm kwijt of gestolen
scroll naar beneden
- klik op "mail ons" en vul de tekstvakken in ....en klik op verzenden

Als "TF nummer waar we u kunnen bereiken" daar kun je eventueel ook die van een familie ingeven!

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 19, 2017
Klopt, al heb ik na de keuze 'gsm kwijt of gestolen' na dubbelcheck geen knop 'mail ons'. Enkel het 'contact nummer' vak waarmee ik het nummer moet bevestigen waarmee ik jullie zou bellen.

Martin
  • December 19, 2017
ik begrijp niet dat je deze keuze "mail ons" niet hebt, ik heb het hier al verschillende keren geprobeerd en lukt bij mij, enfin dat het bij mij lukt daar heb je niet veel aan als het bij u niet lukt natuurlijk!
Ik ben zelf niet van proximus dus kan u alleen maar de tips geven die ik ken, mss dan toch iemand van je familie laten proberen om te bellen, als ze de nodig gegevens kunnen doorgeven zal dit wel mogelijk zijn volgens mij

Ik zou zeggen een privébericht sturen maar het is ook niet zeker dat prox direct gaat antwoorden hierop al zou je kunnen ondertussen proberen doo op deze link te klikken
⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 26, 2017
Beste Daan, excuses voor deze latere reactie. Heb je ondertussen het nodige kunnen doen om je nummer te blokkeren? Groetjes Freya