Beste,
Op 28 april ging ik langs bij een Proximus-shop voor het openen van een nieuw GSM-abbonement voor mijn dochter. Dit kon niet automatisch bij het bestaande pack geplaatst worden aangezien het pack op mijn echtgenote haar naam staat enkel achteraf telefonisch volgens de verkoper. Wanneer mijn echtgenote naderhand telefonisch contact met jullie opnam kon dit blijkbaar enkel via het aanpassen van het pack. Nu een telefoontje of 6/7 later staat de teller van ons abbonnement op 122,45 euro, terwijl dit op 1 juni 74 euro bedroeg. Daar komt nog eens bij dat het telefoonnummer van mijn dochter dubbel gefactureerd wordt, 16 euro in pack en 15 euro op mijn naam???
Wanneer dit tegen volgende week niet officieel via mail recht gezet wordt ga ik ten rade bij de concurrentie, ik neem aan dat zij wel zonder problemen mijn abbonnement kunnen rechtzetten.
Mvg,
Guy Robberecht
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.