Beste,
Op 26 juli ll. werd ik Proximus klant.
Bij de aanvraag in de winkel hebben we vermeld we graag een pakket tv + internet + vaste lijn + gsm nummer hadden gehad. Toen werd ons gezegd dat een gsmnummer pas toegevoegd kon worden na installatie.
Na de installatie zijn we terug naar de winkel gegaan, om dit aan te vragen.
Momenteel zijn we 23 augustus (exaxt 4 weken later en meer dan 20 telefoontjes later met de klantendienst) en het gsmnummer zit nog steeds niet in ons pakket.
Steeds krijgen we te horen dat dit heel binnenkort zal opgelost worden, maar nu duurt het ons toch wel wat heel lang ...
Gelukkig zijn de problemen met vaste telefoon en proximus TV app al opgelost.
Jammergenoeg ook hier meerdere keren moeten voor bellen met een niet al te vriendelijk antwoord van de medewerkers ...
Ons geduld raakt stilaan op ...
Hopend op een antwoord en dat dit toch opgelost geraakt !
Jens
Bladzijde 1 / 1
Dag Jens,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook het gsm nummer dat mee in het pack moet komen. Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook het gsm nummer dat mee in het pack moet komen. Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.