Gsm doorschakelen naar andere nummer

  • 21 September 2017
  • 3 reacties
  • 639 Bekeken

hallo

kan er iemand hulp bieden bij doorschakelen van nummer( iPhone 7) naar andere gsm sinds gisteren lukt gewoon niet meer nieuwe iOS

mvg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info

https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/doorschakelen-iphone-werkt-niet-meer-39319
Beste, ik denk dat velen onder ons met hetzelfde probleem zitten. Ik heb ondertussen zeer veel opzoekwerk gedaan en ook rechtstreeks heel veel test uitgevoerd samen met de mensen van Apple. Gaandeweg ook te weten gekomen dat de het ging om een gecombineerd probleem iOS + Proximus. Tussenoplossingen waren om je sim in een ander toestel te steken en het doorschakelen te activeren en te deactiveren. Ondertussen lijkt het probleem opgelost. Om het op te lossen ga je naar Instellingen->Algemeen->Info->Aanbieder (normaal krijg je de vraag om de aanbieder te updaten naar "Proximus 30.1". Hierna zou het probleem moeten opgelost zijn en terug werken via de provider codes #21# en *21*+32telefoonnummer# of dit alles met 61 indien je voor de optie verkiest doorschakelen na onbeantwoord.

Ik hoop dat het probleem nu ook voor velen onder jullie is opgelost.

Beste groeten, Tim Witters
Het zal geen gecombineerd "Proximus" probleem alleen zijn, met de iOS update kwam het probleem ook voor bij ander operators zoals KPN , T-Mobile enz......

Reageer