Hallo,
Ik heb een abonnement op mobiel internet op GSM sinds maart 2011,ik kon mijn dataverbruik zien op mijn e-services bij mobiel internet op GSM maar sinds kort gaat dit niet meer,er staat in het rood vermeld dat ik nog geen abonnement heb voor mobiel internet op GSM.Op mijn factuur van belgacom staat het abonnement wel vermeld.Na telefonisch contact met de dienst van e-services werd bevestigd dat ik wel degelijk over een abonnement beschik. en nu beschik ik zogezegd ook niet meer over een gsm abonnement.
Bij mobiel internet staat er :U beschikt momenteel niet over een optie internet op gsm.(wat ik wel heb)
Nu staat er bij mobiel :U beschikt momenteel niet over een gsm-abonnement van Belgacom (wat ik ook heb)
heeft iemand van jullie de zelfde problemen.
zou graag willen dat ik dit terug kan controleren,dank u.
Mvg
Chiefguard
.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.