grote vertraging inkomende mails

  • 13 March 2011
  • 18 reacties
  • 2367 Bekeken

Sinds begin deze week, ontvang ik op sommige uren van de dag geen mails meer , deze komen dan meestal 's nachts tussen 00.30u en 5.00u binnen. Het probleem begon met alleen 's avond geen mails meer te ontvangen die dan 's nachts dan weer wel binnenkwamen, nu begint het al in de vroege namiddag dat er niets meer binnenkomt. Ik krijg ook geen foutmelding , alleen de melding dat er geen mails zijn en die zijn er wel, dat zie ik dan de dag nadien.

Er is niets veranderd aan de computer, alles is nog net hetzelfde als vroeger.

Kan dit a.u.b. zo snel mogelijk opgelost geraken.

Ik heb een skynet-account en werk met Windows 7 en met windows live mail 11

Groetjes

Sonia


18 reacties

Beste Sonia,

Bij mij blijven de mails ook al een aantal dagen achter, en komen 's anderdaags binnen. Het is wel niet handig als je dagelijks weet dat je via je mail werk moet ontvangen.

Hopend dat ze hier vlug het probleem kunnen oplossen.

Groetjes,
Yvo
Reputatie 2
Badge +1
Hier dezelfde problemen. Mails komen binnen met vertragingen tussen de 15min en 6 uren!
Collega's,


Ook bij mij zijn er problemen !

Ik heb windows xp en mails komen binnen via outlook express.

Zijn er soms problemen met de server ?

Eva, weet jij soms hoe dit komt ???

Mvg.

Yves
bij mij komen emails soms met meer dan 8 uur vertraging in mijn mailbox en dan niet noodzakelijk in de juiste chronologische volgorde met alle gevolgen vandien!:O
Beste,

Er zijn geen algemene storingen gemeld in verband met dit probleem. Om dit te testen, zouden jullie eens mails moeten binnenhalen via de webmail.

Lukt het wel dan ligt het probleem niet bij onze mailservers. Dan zouden jullie het probleem intern moeten onderzoeken.

Lukt het nog steeds niet dan mogen jullie mij via privébericht jullie login geven.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Reputatie 2
Badge +1
Eva,

in de webmail duiken de mails ook niet op.

Ik heb in een privebericht 1 van mijn mailbox logons gestuurd.

Mvg
het lijkt erop dat het een probleem is dat het uur van ontvangst in de mailbox (van webmail) wispelturig is om mij onbekende reden

als een email niet onmiddellijk 'gedownload' wordt omdat het email-programma op inactief staat komen die emails verkeerd geordend en 'te laat' binnen van zodra het emailprogramma actief gemaakt wordt

zo staat er voor het uur van ontvangst van de reactie van AXS in mijn mailbox 07:07:01
Voila, vandaag zijn mijn mails gestopt met binnenkomen om 16.59u terwijl ik pertinent zeker ben dat er nog zeker 10 tot 15 mails moeten binnenkomen.

Eva, via de webmails lukt het bij mij ook niet hoor, ik heb u in de loop van de dag mijn login toegestuurd.

Ik heb net mijn webmail gecontroleerd en daar staan ook de mails maar tot 16.59u.

Ik hoop dat deze miserie vlug opgelost geraakt.

Groetjes,

Sonia

Beste

Ook ik heb dit probleem. Ik stelde het voor het eerst vorige week vast. Een collega stuurde iets naar mijn skynet adres en in CC naar een yahoo account. Het duurde uren voor ik het op mijn skynet binnen kreeg (ook op de online versie/webmail).

Vanavond week ik zeker dat ik meerdere mails gekregen heb ... maar die vind ik niet terug (ook niet via de site). Probleem is dat ik die MOET beantwoorden voor ik morgen naar mijn werk vertrek en dus gedwongen wordt om extra vroeg op te staan... én dan maar duimen dat de mails binnenkomen tegen morgenvroeg.

Mijn gegevens fb622607

Graag een spoedige oplossing !! Ik heb mijn mailaccount nodig voor het werk en mensen verwachten vaak een antwoord binnen het half uur omdat ze me s avonds 'altijd' per mail kunnen bereiken ...

Mieke
emails naar mij gezonden tussen gisteren 20u09 en vandaag 05u15 komen met steeds grotere vertraging en dus tussen de emails verzonden vanaf 07u21 deze morgen toe, ook op webmail
Ook bij mij enorme vertragingen. Iemand had om 19u43 mail verstuurd en hier ontvangen om 3u32.
Reputatie 4
Badge +2
stuur eens gewoon een mailtje naar uzelf om te zien of die ook achter blijven. Die moeten normaal stante pede binnenkomen.
Hallo hier bij mij het zelfde probleem het is nu al drie dagen na elkaar dat ik geen mail meer ontvang na 18:00 uur en dan komt s'nachts alles in een keer binnen,ik ben ook lid van de mailgroep digitale fotografie van Seniorennet , en het zijn bijna alle mails die van seniorennet achterblijven ,als ik mail naar mijn eigen mailadres stuur dan komt die binnen gevlogen , maar het is verdomd moeilijk om ergen een adres te vinden om te klagen als je naar de helpdesk belt en je geraakt er binnen na 10 a 15 minuten zeggen ze dat er niets aan de hand is.

Vgr.Danny
Beste,

De nodige diensten zijn op de hoogte gebracht. Zij zullen onze mailservers in de gaten houden.

Het probleem zal zo snel mogelijk opgelost worden.

Er zullen geen mails verloren geraken.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Bedankt Eva , en nu maar hopen dat het snel is opgelost.
Eva , gisteren geen enkel probleem meer gehad, super. Bedankt.

Blijkbaar is het probleem opgelost.

Thx Eva, wat zouden we beginnen zonder jou ?


MVg.

Yves
ook bij mij zijn de problemen van de baan, merci !!

Reageer