Grote frustratie sinds laatste update

  • 5 September 2012
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Sedert de laatste software update van Belgacom TV gaat er bijna geen avond voorbij zonder frustraties wegens de slechte betrouwbaarheid.

Wij kijken elke avond naar opgenome programma's of programma's die gepauzeerd zijn. Wij konden dan telkens met een aangename 32x voorwaarts spoelen. Helaas is deze functie gewoon geschrapt. 64x is gewoon te snel. Het einde van de reclame is reeds lang voorbij voordat je het gezien hebt. 16x duurt over het algemeen te lang. Wie gebruikt er trouwens 2x snelheid? :S
Langs de andere kant mogen we al blij zijn dat we uberhaupt kunnen verder kijken. In vele gevallen loopt het voorwaarts spoelen gewoon vast en dient de opname opnieuw gestart te worden.

Over opnames gesproke, waarom kan de digicorder niet gewoon de ingestelde opnames effectief opnemen? We hebben al meermaals afleveringen gemist door de "serie" opname die toch niet heeft opgenomen.


Gelieve hier iets aan te doen want anders wordt telenet steeds aantrekkelijker!

4 reacties

Ter Info alle links in verband met de perikelen omtrent de nieuwe software Charles:

surf naar:

https:///comment/75783" target="_blank

Het enigste wat er ons rest is gewoon afwachten tot buitenhuis firma die vollop bezig is met de bugs er uit te halen het zo vlug mogellijk weer allemaal op zijn pootjes krijgt zodat we weer probleemloos kunnen genieten van BGC TV

Groetjes, Elsa
En wanneer mogen we deze oplossingen verwachten? Deze problemen zijn nu toch al even aan de gang...


Mvg, Kristof
Is al voorgesteld verschillende malen door mij, maar mensen lezen veel te weinig de andere topics en herhalen telkens maar wat er al gezegd is....

Daarom dat ik al topic gemaakt had voor voorstellen, fouten en andere zaken te melden :-)
@Kristof naar verluid in september !!

deze nacht nieuwe versie binnen gekomen :
https:///posts/02dfa8a4f0" rel="nofollow


@ Davy, Dit is een oud zeer, dat al door anderen ook geprobeerd werd maar uit ervaring weet ik dat dit in de praktijk toch niet gebeurt.

Trouwens die pagina met al de linken die ik bijeen gezet heb naar de topics omtrent perikelen rond Charles is daar één van de mooie bewijzen van.

Het is zelf al in de tijd bewezen geweest dat als je zelf verwijst met een link naar iets dus op een andere pagina of andere site dat je kunt vast stellen aan de reacties en de vragen die erop volgen, dat de meeste mensen zelf niet gaan kijken zijn, de meesten willen direct antwoord op hun vragen en daarom gebruiken ze ook dit forum want zelf veel antwoorden op vragen kan je gewoon vinden door te googelen of te bingen.

Dus spijtig maar je moet er niet op rekenen dit zal in de praktijk niet lukken, ik zou het nochtans ook liever anders zien.

groetjes, Elsa

Reageer