Gratis voetbalmatch.

  • 4 December 2010
  • 14 reacties
  • 3523 Bekeken

Badge
Ik zou graag de match van morgenavond (Beerschot-Genk) opnemen,maar spijtig genoeg vind ik dat niet meer terug op de TV gids onder kanaal 11.Wat nu??????

14 reacties

Badge
Awel voetballiefhebbers (Eva en co)waar blijft de oplossing (nog maar eens een missertje van BTV).
Voor zo ver ik weet is het nog altijd op 11 (belgacom11) maar is enkel als er geen wedstrijd is het een promotie kanaal voor allerlei belgacom uitzendingen en kanalen.

En als u deze niet kunt op nemen, de wedstrijden wordentijdens de week nog dikwijls herhaald.
Badge
Kijk ne keer naar de TV gids op 11,wel daar staat er geen voetbal rond kwart na acht.En,lucky,ik wil deze match vanavond bekijken maar wel iets later dan gepland.EN GEEN HERHALING TIJDENS DE WEEK,JA DAN IS DE UITSLAG AL GEKEND.
Ik moet niet kijken op de tv gids, als ik wil kijken kijk ik wel met mijnallfoot abonnement.

Ik heb enkel gereageerd om u te helpen. Misschien is de match van vrijdag avond reeds de gratis wedstrijd van de week geweest?

Maar als ze gratis wordt uitgezonden dan is het op 11; maar ik vind ook niets terug.
Badge
Lucky,de match Beerschot-Genk is wel degelijk de free match.Ik heb "my club Anderlecht"en daar staat er achter de rode knop wel degelijk dat die match gratis is.

In alle geval lucky bedankt voor de reactie,en steeds kalm blijven hé.

Grtjs.
Awel kwil ik ook ne keer weten hoe het hier mee staat.

Kijk al ne week ut naar deze match, maar ineens is mijn gratis wedstrijd per week verdwenen :s Overal gezocht maar staat nergens meer.

Deze wedstrijden zijn normaal altijd op zondag, de laatavond wedstrijd.
Kanaal 641 NA zulte-RSCA

Geen idee waarom ze het daar gezet hebben... prijs is 0€

Het is trouwens onmogelijk blijkbaar om een gekochte match op te nemen :s
(club-westerlo) Ik wou deze opnemen voor mijn ouders, heb hem nu voor niets gekocht!!
Lol... weird asses. Typisch belgacom.

Dank u voor de informatie
Reputatie 5
Badge +2
Belgacom 11 is voortaan "geintegreerd" in Belgacom Zoom, dat nu op kanaal 11 staat. Op kanaal 11 kan je nog altijd de gratis wedstrijd bekijken.

Mvg
Badge
Normaal is die match wel op kanaal 11,maar waarom wordt dat dan niet vermeld op de TV gids.Dus u kunt niet programmeren om op te nemen.Ik heb dat nu wel handmatig ingesteld.Afwachten maar wat het geeft,ik hoop dat het lukt,want ik wil de match later bekijken.
En een match dat ge aankoopt,(TVH1985)heeft altijd een kanaalnummer,kunt ge wel opnemen en later bekijken.Ik heb dat reeds gedaan.
Badge
Wel alles is dus goed verlopen.Maar ik hoop dat BTV de TV gids volgende zondag wel zal aanpassen zoals het moet.
Dus kunnen programmeren langs de TV gids om,en niet meer handmatig.
Ten zeerste bedankt bij voorbaat.
Badge
Hallo,wel BTV heeft nu zijn werk goe gedaan,de match van komende zondag,staat nu wel degelijk op de TV gids kanaal 11 aangemeld en kan dus geprogrammeerd worden zoals het moet.

Foutjes goe maken na klachten van de gebruiker,Belgacom zo moet het !!!!!
>Foutjes goe maken na klachten van de gebruiker,Belgacom zo moet het !!!!!

Wrong! Zo moet het: Belgacom test hun dingen deftig en ziet dit zelf , VOOR dat de klant dit ziet.
Badge
Maar Bart,wat zegde gij nu.

Wrong! Zo moet het: Belgacom test hun dingen deftig en ziet dit zelf , VOOR dat de klant dit ziet.

Reageer