3 maanden geleden hebben we de gratis netflix code gebruikt, die is sinds gisteren afgelopen, maar nu wil ik toch zeker zijn dat ik zelf niets speciaal moet doen om netflix op te zeggen, want ik wil het niet verder gebruiken en voor betalen.
Als ik bij mijn producten kijk, staat netflix onder beschikbaar/bestelbaar, maar staat er een blauw vinkje naast... Super onduidelijk dus als het nu nog steeds geactiveerd is of niet. Ook kon ik deze morgen nog inloggen op netflix maar heb niet geprobeerd iets te bekijken want wil niet beschuldigd worden van gebruik buiten de betalingsperiode.
Graag wat duidelijkheid als ik nu zelf iets moet doen of niet om niet verder gebruik te maken van netflix na de 3 maanden gratis.
Bladzijde 1 / 1
Beste Hanatje,
U kan uw abonnement stop zetten via het nummer 0800 740 36 van Netflix en dit tussen 9u en 22u.
Groetjes,
Joël
U kan uw abonnement stop zetten via het nummer 0800 740 36 van Netflix en dit tussen 9u en 22u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.