Gratis Netflix

  • 17 February 2017
  • 9 reacties
  • 779 Bekeken

Beste,

sinds 17/12/2016 zijn we overgestapt naar Familus L. We zouden recht hebben op 3 maanden gratis Netflix. De code hiervoor zouden we binnen de 10 dagen ontvangen. Tot op heden hebben we echter nog geen code ontvangen.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Door het grote succes zijn er momenteel geen Netflix codes meer beschikbaar.

We hebben opnieuw een aanvraag hiervoor gedaan.

Van zodra ze terug beschikbaar zijn gaat u deze onmiddellijk opgestuurd krijgen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Beste,
Door het grote succes zijn er momenteel geen Netflix codes meer beschikbaar.

We hebben opnieuw een aanvraag hiervoor gedaan.

Van zodra ze terug beschikbaar zijn gaat u deze onmiddellijk opgestuurd krijgen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Weer slechte communicatie naar de klanten toe. PX moet hier de klanten over inlichten en niet andersom. Slechte zaak.
Reputatie 4
Badge +1
Beste,
Door het grote succes zijn er momenteel geen Netflix codes meer beschikbaar.

We hebben opnieuw een aanvraag hiervoor gedaan.

Van zodra ze terug beschikbaar zijn gaat u deze onmiddellijk opgestuurd krijgen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Weer slechte communicatie naar de klanten toe. PX moet hier de klanten over inlichten en niet andersom. Slechte zaak.

Hoe bedoel je? Proximus weet toch niet van te voren hoeveel succes dit gaat meebrengen. Ik denk dat Proximus elke gratis drie maanden aan aan Netflix moet betalen of toch minstens 2 zevan. Dus ze kunnen zoveel cado's geven als ze willen maar zo gemakkelijk is dit allemaal niet denk ik. en zij nemen geen 100000 van die Netflix accounts aan voor 3 maanden als men er beter elke keer 800 besteld als ze uitverkocht zijn. Ik had al een account aangemaakt met resultaat dat ik nu nog langer gratis zie.
Reputatie 7
Badge +1
Beste,
Door het grote succes zijn er momenteel geen Netflix codes meer beschikbaar.

We hebben opnieuw een aanvraag hiervoor gedaan.

Van zodra ze terug beschikbaar zijn gaat u deze onmiddellijk opgestuurd krijgen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Weer slechte communicatie naar de klanten toe. PX moet hier de klanten over inlichten en niet andersom. Slechte zaak.

Hoe bedoel je? Proximus weet toch niet van te voren hoeveel succes dit gaat meebrengen. Ik denk dat Proximus elke gratis drie maanden aan aan Netflix moet betalen of toch minstens 2 zevan. Dus ze kunnen zoveel cado's geven als ze willen maar zo gemakkelijk is dit allemaal niet denk ik. en zij nemen geen 100000 van die Netflix accounts aan voor 3 maanden als men er beter elke keer 800 besteld als ze uitverkocht zijn. Ik had al een account aangemaakt met resultaat dat ik nu nog langer gratis zie.


Proficiat. Hopelijk hebben meer klanten dit gedaan.
Reputatie 4
Badge +1
Proficiat. Hopelijk hebben meer klanten dit gedaan.
Ja Antoon maar het is ook door Proximus dat het in feite zo gelopen is, want ik legde het aan ze uit dat ik dus net een aankoop bij Netflix had gedaan. Ik vroeg dan wat ik best kon doen, omdat ik die code ook nog niet had ontvangen waar ik recht op had. Die zat er wel de dag nadien in. Ze stelde me voor om naar Netflix te bellen en dit probleem uit te leggen, en omdat die aanvraag bij Netflix nog niet lang liep zit ik nu met die 3 maanden hier + de overschot bij het andere waar je dus een gratis maand krijgt. en kan ik tot juli gratis zien. Maar ik denk wel dat ze zien dat er veel gebruik word genomen van 4 maand gratis zal dit snel aan banden worden gelegd.:8
Reputatie 7
Badge +6
Ter info:

Vanaf 17 maart zal Netflix kunnen worden gekozen als tv-bundel met de Packs Familus L, Tuttimus, Bizz All-in (met optie TV) en Bizz Office (met optie TV), alsook op de aanrekening/factuur van Proximus kunnen worden vermeld.

Netflix komt dus bij de lijst van momenteel aangeboden tv-bundels en de klant zal Netflix of een van onze andere bundels kunnen kiezen.
Dit zal gebeuren volgens dezelfde principes als nu: als de klant Netflix als tv-bundel neemt, krijgt hij een korting van € 2/maand op zijn volledige Pack. Als de klant zijn tv-bundel niet meer wenst, zal de prijs van het Pack met € 7,99/maand verminderen.

Het feit dat we dit mogelijk maken, betekent dat, als de klant Netflix als tv-bundel kiest, het Netflix-abonnement automatisch zal worden vermeld op de aanrekening/factuur van Proximus (in de rubriek ‘diensten van derden’).

We maken van de gelegenheid gebruik om ook alle klanten die niet in aanmerking komen voor een tv-bundel toe te laten om Netflix op hun aanrekening/factuur van Proximus te kunnen laten verschijnen (zonder korting in dat geval), wat heel nuttig kan zijn voor klanten die niet over een kredietkaart beschikken.

Meer info op deze pagina en op
I want Netflix.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Wim,
Goede beslissing van PX.
Mvg, Antoon
ben sinds 6/2/2017 klant bij proximus en zou gratis 3 maanden netflix krijgen via een code
deze heb ik nog steeds niet ontvangen.
wanneer wordt dit recht gezet?

◙ De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)

Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen.
Via de decoder op Kanaal 57, of via apps of via de site.
Na de drie gratis maanden, moet je zelf je Netflix abonnement betalen,
als je verder Netflix wilt.
Als je vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt verder kijken,
zijn dat extra kosten.
bron: http://bgctv.skynetblogs.be/#3%20maanden%20gratis%20netflix%20tuttimus

Reageer