Gratis .net domeinnaam, niet over nagedacht?
Ik zal het hier dan ook maar eens proberen want ik werd via email niet verder geholpen:
Ik heb een jaar geleden een gratis domeinnaam geregistreerd via belgacom, ik ben NOOIT van pack veranderd en nu kan ik plots mijn domeinnaam niet meer beheren. Het is enkel nog beschikbaar voor internet maxi gebruikers. Ikzelf heb comfort en had een jaar terug ook comfort. Wat is de reden dat dit plots enkel voorbehouden is voor maxi gebruikers?
Nu mijn echte probleem: De domeinnaam verviel op 13 maart 2013, belgacom heeft deze echter vernieuwd terwijl ik toen al geen recht meer had op deze gratis domeinnaam. Dus nu kan ik nog niet eens zelf de domeinnaam kopen.
Via email dit probleem voorleggen bleek te ingewikkeleld omdat ik wel 3!! maal werd doorverwezen naar iemand anders die er steeds niets anders op wist te antwoorden dan een contract om een nieuwe domeinnaam te kopen. Dit terwijl het hele contract in het Frans was, en ik op de website van belgacom de domeinnaam niet kan kopen omdat deze simpelweg al in gebruik is.
Heeft iemand hier hetzelfde probleem gehad of een oplossing? Ik moet deze domeinnaam echt hebben.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.