gratis modem

  • 16 December 2010
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Blij dat ik niet alleen ben met de "gratis " modem ; ik kreeg ook de mail waarin ik word verondersteld

in het bezit te zijn van de modem . En ik had ook zoiets van : als iemand anders mooi weer maakt op mijn

kosten, en dan nog .

In het weekend gratis..... tot 500 mb ; ik vind het nu al een vergiftigd geschenk.

Ondertussen ben ik al niet meer zo blij dat ik mij heb laten vangen. Ik zie wel wat ik met de modem doe ,

ALS ik er ooit aan geraak.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoe hebben jullie dit gekregen? Ik ben nochtans al van in de begintijd klant bij skynet, destijds nog met de Belgacom inbelverbindingen... beetje vreemd?
Ik geloof dat het een gratis geschenk was voor de eerste X-aantal reacties op een mail van belgacom.

Afgelopen zomer hebben ze al eens een aantal mails verstuurd. Toen was ik er niet bij.

Nu in oktober hebben ze blijkbaar een tweede hoop mails verstuurd, en heb ik er wel één gekregen (maar wacht wel nog op mijn stick, zoals gezegd in een andere thread).

Ik veronderstel dus dat ze in de toekomst nog mails gaan uitsturen, wie weet ben je er dan wel bij. Mij lijkt het volledig random, ik denk niet dat de duurtijd van het abonnement er iets mee te maken heeft.

Net zoals brad ben ik niet direct van plan van deze vaak te gebruiken, maar het lijkt me wel handig om er één bij de hand te hebben in geval van...
ik heb ook een mail ontvangen waarin staat dat ik de modem in mijn bezit zou hebben, maar daar heb ik nog niks van gezien :-(

vorig jaar heeft mijn moeder ook zo een mail gekregen en zij heeft de modem wel gekregen. ben benieuwd of ik hem nog ga zien...

Reageer