gratis internet on GSM access time

  • 18 June 2012
  • 4 reacties
  • 383 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Gisteren nieuwe gsm gekocht (Samsung GT-S5610) . Bij het configureren en proberen eventjes internet aangeklickt. Resultaat: 3x0,42€ op factuur. Op e-services geprobeerd de internet toegang(zie boven) te blokkeren. Is mij niet gelukt? (op het toestel ook niet). Kan iemand mij daarbij helpen.

waarvoor dank.

4 reacties

Badge
zie op de proximus website : http://support.nl.belgacom.be/app/staticpages/devices/nl#/samsung

S5610 zie ik niet dadelijk maar wellicht bieden de S5620 of andere u een oplossing


muisje
Reputatie 4
Badge +2
Hartelijk dank voor de reactie muisje. S5620 heeft een heel ander menu. Ondertussen heb ik door trial en error de oplossing gevonden. Ik heb de instellingen allemaal kunnen wissen zodat alles gedesactiveerd is. Bedankt .

Reputatie 7
Badge +1
Acess time mobile internet kan je zuur opbreken inderdaad. Elke korte internettoegang van een paar seconden door een of andere applicatie telt immers voor 5 minuten. Om dat te vermijden kan je best een Mobile Internet Start (50MB voor 4,99€) of Comfort (250MB voor 9,99€, maar promo 4 maanden tg. 4,99€) nemen. En voor de rest zoveel mogelijk op de Wifi van je vast internet of Belgacom FON surfen. Ik heb maandelijks max. 30MB 2 of 3G en zeker 2GB op Wifi megt mijn smartphone. Met de Gello app. kan je dat wat monitoren, maar er zijn ook nog andere apps. om dit te doen.
of je kan het internet gewoon afzetten (via toestel of via klantendienst), zeker met zo'n eenvoudige gsm is dat wellicht de beste keuze

en 't is blijkbaar gelukt om het af te zetten ...

mvg

Reageer