GRATIS I-watch door vertraging tijdstip uitzendingen door pausaanstelling

  • 15 March 2013
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken


Ik had vernomen dat uitzendingen die niet konden worden bekeken of correct opgenomen op woensdag 13 maart door het uitlopen van het nieuws in verband met de paus GRATIS konden worden bekeken via 'ooit gemist' of 'I-watch'.


Dat is inderdaad zo en het staat ook vermeld als gratis als je via het menu naar TV op aanvraag op de desbetreffende gemiste uitzendingen van 13 maart gaat maar toch werden ze bij mij van mijn beschikbare tegoeden afgetrokken die ik nog staan had.


Dus heb ik ze uiteindelijk wel betaald aangezien ik nu minder tegoeden heb staan. Deze tegoeden waren nog ter beschikking van mijn pack TV favoriet en bleven onbeperkt geldig. (met dit pack van vroeger kreeg men indertijd telkens elke maand een film gratis, vandaar de nog beschikbare tegoeden).


Zijn er nog klanten die dit hebben ondervonden ?


Hoe krijg ik mijn onterecht opgebruikte tegoeden terug zodat de bekeken gemiste uitzendingen toch nog gratis zijn ?


Mvg,


Greetje

4 reacties













Greetje, waar is je originele tekst naar toe? anders is het voot de forumlezers moeilijk om volgen !



Ik had vernomen dat uitzendingen die niet konden worden bekeken of correct opgenomen op woensdag 13 maart door het uitlopen van het nieuws in verband met de paus GRATIS konden worden bekeken via 'ooit gemist' of 'I-watch'.


Dat is inderdaad zo en het staat ook vermeld als gratis als je via het menu naar TV op aanvraag op de desbetreffende gemiste uitzendingen van 13 maart gaat maar toch werden ze bij mij van mijn beschikbare tegoeden afgetrokken die ik nog staan had.


Dus heb ik ze uiteindelijk wel betaald aangezien ik nu minder tegoeden heb staan. Deze tegoeden waren nog ter beschikking van mijn pack TV favoriet en bleven onbeperkt geldig. (met dit pack van vroeger kreeg men indertijd telkens elke maand een film gratis, vandaar de nog beschikbare tegoeden).


Zijn er nog klanten die dit hebben ondervonden ?


Hoe krijg ik mijn onterecht opgebruikte tegoeden terug zodat de bekeken gemiste uitzendingen toch nog gratis zijn ?


Mvg,








Groetjes, Elsa



















Greetje,


Dit is inderdaad een bekende Charles bug op de V4 decoder en moest het niet in orde komen dan kan je maandag altijd een privé bericht naar Eva van Belgacom sturen, die zal dat wel laten rechtzetten als het niet vanzelf in orde komt misschien helpt een restart van de decoder ook dit kan je eventueel ook proberen als het niet vanzelf gebeurt.







Groetjes, Elsa
















De vele besproken bugs van charles vind je http://community.belgacom.be/comment/75783" target="_blank


(als je veel goesting hebt om dit allemaal te lezen !-) )





Groetjes, Elsa




Reputatie 7
Badge +1


Neen, dank je feestelijk....ik ken ze uit mijn hoofd...sad

Reageer