gratis fotos

  • 13 April 2011
  • 14 reacties
  • 1844 Bekeken

als men gratis fotos 11X15/17 cm bestelt moet men € 0,20 bijbetalen (voor 20 fotos)

dit staat zo niet op de website vermeld!

14 reacties

Badge +1
Er moet volgens mij ergens iets fout gegaan zijn bij je bestelling. Wij hebben al dikwijls gratis foto's besteld en hebben nog nooit iets moeten bijbetalen.
Hey Donald,

ze lapten mij net hetzelfde

ik bestelde mijn 50 gratis foto's en moest 0.50€ betalen

blijkbaar is dat nu de definitie van gratis bij belgacom

mvg,

michel
Donald stel die vraag waarom je nu ineens moest betalen direct bij extrafilm

mvr michel
@Carooke

Hetzelfde bij mij, hebben ook al verscheidene keren foto's besteld & nog nooit een cent moeten betalen, buiten 1 keer, toen is er bij facturatie iets foutgelopen en moest ik 1.00€ betalen. Ik heb echter gewoon facturatie gecontacteerd, zeiden ze dat het inderdaad een fout was & hebben ze dit ook meteen gecrediteerd.

In plaats van meteen te klagen of moord & brand te schreeuwen, bel gewoon eerst even naar de facturatiedienst & leg het RUSTIG uit (leg er maar even de nadruk op omdat blijkbaar veel mensen de neiging te hebben direct agressief te antwoorden). Je probleem is binnen 5 minuten opgelost & kost je niets. Ze zetten dit onmiddelijk recht & dit zal ook gecrediteerd worden.

0800/22.900 is het gratis nummer voor de facturiedienst.

Mvg
beste T3D,

ik denk dat zowel Donald als ik ons hier niet agressief opstelden

denk voortaan eens twee maal na voordat je zoiets schrijft

ik heb aan extrafilm zelf de vraag gesteld en er moet voortaan bij foto's groter dan 10 (zoals zij dat noemen) bijbetaald worden

en gij nu?

hieronder de mail van extrafilm in jpg formaat
Badge +1
Eigenlijk zou Extrafilm de mensen wel eerst eens mogen verwittigen als het zo is. Dan weet men tenminste waar men aan toe is.
@Carooke

Ga ik ook mee akkoord indien dit effectief het geval is, aangezien ik zelf net foto's heb ontvangen & deze niet aangerekend zijn dacht ik dus persoonlijk dat het echt om een fout gaat bij Extrafilm, zoals Eva ook al aangaf in de andere post gemaakt over de gratis foto's.

@Michel .9236

Ik heb trouwens niet gezegd dat jullie agressief doen, ik sprak gewoon in het algemeen aangezien er veel mensen zijn die van zodra er een klein probleempje is direct agressief doen tegen de operators van het callcenter... Dus voel je dan ook aub niet aangevallen, probeer je enkel in de juiste richting te wijzen om je probleem opgelost te krijgen, daar is de Community ook voor. Aanleiding tot wat ik zei was wat je zei, omdat je meteen Belgacom beschuldigde terwijl dit gewoon een facturatiefout kon zijn die bij Extrafilm ligt & niet bij Belgacom.
Badge +1
Heb ondertussen ook foto's besteld van 11x15/17 en heb ook 0,50 euro moeten bijbetalen. Volgens een andere post over de gratis foto's rekent Extrafilm vanaf heden 0,10 euro per foto aan. Is op zich niet zo erg, maar ze mogen dat in het vervolg wel eerst bekend maken, zodat de mensen op de hoogte zijn van wat hen te wachten staat.

Ik heb een mail verstuurd naar Extrafilm voor meer uitleg. Als ik antwoord krijg, zal ik het zeker posten.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb vandaag 24 foto's besteld, ik heb er maar 20 gratis.

Ik heb 0.44 € moeten betalen wat volgens mij korrect is , 4 foto's extra à 0.11 cent is volgens mij de juiste opleg

Het is juist dat de prijs per foto is opgeslagen, maar ik heb enkel voor de bijkomende foto's moeten betalen dus ook geen verzendingskosten, zoals vroeger
Badge +1
En zie hier het antwoord van Extrafilm:

De Belgacom code is vanaf heden slechts toepasbaar op STANDAARD fotoprints enkel voor het formaat 10.
Alvast bedankt voor uw begrip.

Gelieve ons opnieuw te contacteren van zodra u de fotoprints heeft ontvangen, dan kunnen wij de betreffende factuur annuleren en 0,50 euro terugbetalen.
voor 20 of 50 eurocent al dat gedoe met bankkaart, kaartlezer, verificatiecode enzomeer !

liever betaal ik dan een euro meer voor mijn belgacom abonnement, maar ik telefoneer misschien wel naar belgacom met de vraag hun gegevens aan te passen (alhoewel, loont dit wel de moeite???)

bedankt voor de reacties!
Badge
Hallo,

ik heb deze avond mijn foto's ingegeven en dan ook besteld en de factuur geeft 0,000000 euro.

Dus er is niets veranderd tegenover vroeger.Het was en het blijft GRATIS.

Grtjs.
Je krijgt 50 foto's standaard formaat + verzendingskosten met de Begacom code.

Eergisteren heb ik hiermee 1 wenskaart en 2 fotos's 13x19cm besteld.

Hiervoor heb ik niets moeten betalen. Extrafilm trekt gewoon het bedrag van die 50 foto's eraf.

Enkele maanden terug heb ik wel voorgehad dat ze de verzendingskosten voor een fotoboek integraal aanrekenden, ipv de verzendingskosten voor foto's af het bedrag te trekken.

Badge +1
@computerken: er is niets veranderd als je de 10x14/15 foto's bestelt. Als je de 11x15/17 foto's bestelt, komt er vanaf heden echter een cent per foto bij. Dat is op zich niet zo erg, maar Extrafilm zou de gebruikers op voorhand moeten verwittigen. (vind ik toch)

Reageer