Gratis foto's

  • 26 April 2011
  • 4 reacties
  • 1241 Bekeken

ij mijn laatste bestelling van 49 foto's, diende ik € o,38 te betalen alhoewel uw website nog steeds vermeld dat 50 foto's per twee maand, mits gebruik van de code, gratis worden geleverd.B

Waarom diende ik dan toch te betalen.


4 reacties

Badge +1
Er is al een bericht aan dit onderwerp gewijd:

https:///posts/edbbb51716
Extrafilm heeft de prijzen van de foto's verhoogd, maar blijkbaar niet de waarde van de koepon van Belgacom. Je kunt terugbetaling vragen.

Ik heb dit te laat gezien en heb mijn aantal foto's verlaagd...
Inderdaad, zoals carro vermeld heeft is hier al een topic over beschikbaar. Heb echter vandaag mijn foto's binnengekregen, geen extra kosten voor aangerekend op mijn factuur, noch staat er iets gemeld op mijn toekomstige factuur via e-services. Begint me echt wel meer op een probleem bij extrafilm te lijken aangezien meer en meer mensen hierover beginnen klagen.
Die kosten komen niet op uw Belgacomfactuur, je dient deze rechtstreeks te betalen aan Extrafilm bij het afronden van uw bestelling.

Het "probleem" (is eigenlijk geen probleem, gewoon een verhoging van de prijzen van Extrafilm) doet zich enkel voor als je foto's bestelt van 11 cm, niet bij deze van 10 cm. Vroeger kostten deze evenveel, nu niet meer.

Reageer