Gratis decoder

  • 13 February 2011
  • 3 reacties
  • 1601 Bekeken

Bij het afsluiten van mijn overeenkomst voor BGCTV werd mij gezegd dat de decoder gratis was.

Ik zie dat men mij telkens decoder WEL aanrekend. Bij de uitleg op de achterzijde van de factuur staat bij Korting Tel+Mobiel+internet+TV : U hebt ingetekend op het Pack Telephony+Mobile+internet+TV voor 72,46 EUR/maand incl BTW (66,46 EUR zonder decoder) Dit Pack omvat ....

Men rekent mij toch 72,46 € aan ipv 66,46. De decoder wordt ook aangerekend en nergens in vermindering gebracht.

Graag uitleg?

Mvg,

Rik

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Eigenlijk liegt belgacom een beetje in de reclame. Je krijgt de decoder niet werkelijk gratis maar je krijgt de tegenwaarde van de huur decoder in mindering op de diverse onderdelen van het pack.

De decoder is dus niet echt gratis. Als je géén decoder neemt, dan wordt trouwens de 6 euro opnieuw in mindering gebracht en krijg je nog altijd de korting op het pack.
Frank,

Dank u voor je antwoord. Dit is duidelijk

Rik
Badge
beste

als je een decoder in huur hebt zal je op uw factuur behalve de aanrekening ook de creditering ter waarde van €18,50 zijnde e12,50 voor TV en €6 voor de decoder terugvinden. Indien je daarenboven een decoder aankoopt zal uw packprijs met €6 verminderen.

groeten-muisje

Reageer