Ben sinds vorige week bij Belgacom Tv en heb een probleem. Bij het bestellen van de digitale tv was mij beloofd dat ik de eerste maand de boeketten gratis bij kreeg. Tot op heden is het mij nog steeds niet gelukt om deze te bekijken. Heb reeds 4x naar de klantendienst gebeld en 1x naar de technische dienst waar ik te horen kreeg om naar de klantendienst te bellen. Ben vandaag naar de Belgacom winkel geweest om mijn probleem voor te leggen en daar kreeg ik dus een dossiernummer en het antwoord dat er binnen de 10 dagen iemand contact ging opnemen. Volgens Belgacom staat alles actief en toch kan ik de zenders niet bekijken. Heb ook al 2x de decoder opnieuw opgestart zoals mij gezegd was aan de telefoon. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem???
Bladzijde 1 / 1
een oplossing heb ik niet.... we zullen de afwikkeling van het dossier moeten afwachten, eventueel dat Eva ook eens actie kan ondernemen.
mvg
mvg
Ja zal zoals xenne al zegt dit is eerder een vraag voor Eva want dit is vrij apnormaal.Als je een abonnement neemt dan krijg je daar de eerste maand dat er bij.Ik had hetwel anders gedaan ik heb gewoon al mijn abonnementen ineens gekozen.Maar ik zeg zoals xenne zegt is normaal wel de werkwijze.
Beste ann.1268,
Graag ontvang ik van u klantgegevens of het dossiernummer zodat ik dit kan opnemen met de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik van u klantgegevens of het dossiernummer zodat ik dit kan opnemen met de bevoegde dienst.
Eva
Beste ann.1268,
U geniet van de gratis periode (waarin u alle zenders kan bekijken) vanaf vandaag tot 11/07/2011.
Eva
U geniet van de gratis periode (waarin u alle zenders kan bekijken) vanaf vandaag tot 11/07/2011.
Eva
Beste Eva,
Bedankt voor de snelle behandeling van mijn dossier. Alles werkt perfect nu!
Met vriendelijke groeten
ann
Bedankt voor de snelle behandeling van mijn dossier. Alles werkt perfect nu!
Met vriendelijke groeten
ann
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.