Skip to main content
hallo,



ik heb een volledig packet, TV, internet, vast toestel en mobile toestel.

graag zou ik mijn pack goedkoper krijgen.



ik had vandaag al gebeld naar jullie helpdesk en mevrouw aan de telefoon kon voor mij het volgende doen.



Comfortdiensten

&

Unlimited Calls National/ International



uit het pack schrappen, alsook een controlled systeem voor mijn mobiel toestel zodat ik nooit boven mijn 120 minuten bellen kan gaan zodat ik geen onnodige kosten moet doen, want heb al eens een flater gehad toen mijn telefoon niet uitging na een telefoontje te plegen naar iemand, en had ik een gepeperde rekening...



dus volgens de mevrouw van de helpdesk zou dit allemaal inorde moeten zijn, hoewel ik geen veranderingen zien bij de MyProximus website in m'n pack.



kunnen jullie dit even nazien aub.



alvast bedankt.
Om een goedkoper pack te hebben zou je wel iets moeten schrappen van de dingen die je nu hebt ; vast internet , tv , vast tel , mobiel. (ofwel ipv een Tuttimus naar een startpack)

Dat zijn 4 dingen .
Om een goedkoper pack te hebben zou je wel iets moeten schrappen van de dingen die je nu hebt ; vast internet , tv , vast tel , mobiel. (ofwel ipv een Tuttimus naar een startpack)

Dat zijn 4 dingen .




dat is juist het grappige aan, dat was mijn eerste voorstel, maar toen vertelde mevrouw van de helpdesk dat dit niet mogelijk is om over te schakelen naar een startpack, ik heb namelijk Familus M en niet Tuttimus.



heb zo de indruk dat de helpdesk van proximus niet al te snugger is, in de tijd had ik ook nog gevraagd om mijn factuur van mijn mobiel toestel samen te zetten met die van mijn tv/internet/vast toestel, omdat 2 aparte facturen nutteloos is, integendeel, het kost mij ook iets meer zo, maar dat is ook nooit gebeurt geweest toen...



mijn pack is totaal verkeerd opgesteld, had mij in de tijd al goed beklaagd dat ik van een oud pack naar Familus ben gegaan, zou goedkoper zijn, maar is net duurder dan mijn oude pack, als ze de mensen maar iets kunnen aansmeren.
Als je voor vast internet niet meer dan 150 GB verbruikt per maand dan kan je een goedkoper abo nemen.

Een startpack komt aan 58,95 € doe daar nog een Gsm abo bij in het pack en je komt stukken goedkoper uit dan met een Fam-Tutti.
oppassen als netflix in UHD wilt kijken (o.a via decoder) de bytjes vliegen er vlug door 😉
ik kom zelfs nooit boven de 10Gb. maandelijks, ik download nooit, is enkel wat surfen, mails, en heel af en toe eens youtube filmpjes, dus aan een unlimited download heb ik niets.



netflix komt niet in huis...
Zoals hiervoor vermeld:

Internet Start + Telephony+TV = 58,95 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html

Samen met eventueel Mobilus S: 15,99 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html

of misschien nog beter een Mobilus S Full Control: 15,99 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobilus_full_control/particulieren/producten/mobilus/mobilus-fullcontrol.html



Opm.:

Voor vaste lijn eventueel de betalende optie nummerweergave oproeper toevoegen (+3,99 €)
Zoals hiervoor vermeld:

Internet Start + Telephony+TV = 58,95 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html

Samen met eventueel Mobilus S: 15,99 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html

of misschien nog beter een Mobilus S Full Control: 15,99 €

https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobilus_full_control/particulieren/producten/mobilus/mobilus-fullcontrol.html



Opm.:

Voor vaste lijn eventueel de betalende optie nummerweergave oproeper toevoegen (+3,99 €)




kan ik deze opties gewoon bestellen en wordt mijn huidige pack dan aangepast ?
zelf deze oplossing (Int Start + TF + TV) is ongeveer even duur dan het oude comfort pack (Int comfort +TF + TV) 🤔
Hm, ik kan even niet goed meer volgen:

@Christine51

Beste werkwijze is mijns inziens

of naar een Proximus center stappen van vragen dat je huidig(e) contract(en) volledig aangepast worden en vervangen worden door bovenstaande

of via onderstaande link een privé bericht naar Px sturen (met je klantnr en/of telnr) en hetzelfde vragen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

En "by the way" uiteraard in het Px center buitenwandelen met een duidelijk papier/contract en indien via link hetzelfde papier/contract vragen (door Px op te sturen per post of eventueel e-mail)



@Martin

Tja Px bepaalt zijn tarieven en oude contracten/voorwaarden gaan we zeker niet meer krijgen ... (en desgevallend kan ook nog de kost van de vaste tf geschrapt worden)
graag zou ik willen dat dit hier kan opgelost worden door een proximus medewerker.

want ik ken dit liedje al, men gaat dan naar een proximus center, die sturen je dan door om naar een helpdesk te bellen,

die lossen het daar dan niet op... en sta ik even ver.



ben die service van proximus een beetje moe aan het worden.
stuur dan ook best via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



NB: veel hangt af van de hoofdverantwoordelijke in het proximus center.

Waar mijn pa al jaren lang gaat, helpen ze hem heel goed verder, met alle problemen, vroeger heeft hij ook al een paar keer geweest voor verandering van zijn pack en alles werd er heel correct afgehandeld.

Maar zoals gewoonlijk kan je inderdaad niet allen over de zelfde kam scheren, niet in de goede zin alsook niet in de slechte zin!
gisterenavond privebericht gestuurd, nog geen antwoord gekregen...



zitten de mensen van proximus de weekends niet misschien ?
op privéberichten wordt er heel zelden geantwoord op een privébericht op een zondag, en ook niet op berichten op het forum, meestal wordt dit beperkt tot technische defecten, wegens minimale bezetting.

normaal wordt eer ook maar gereageerd tijdens de weekdagen tot 22u op helpdesk 0800 22 800 is dit tot 24u voor technische defecten.

zie ook http://proximus.be/contact
Je kan ook eventueel eens proberen om het betreffende pack in het winkelmandje te plaatsen om te zien of het ook zo zou gaan om het pack van 58,95 € aan te vragen.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html



Je dient wel ingelogd te zijn op de proximus site met uw gegevens.
lukt dat niet altijd heb net eens geprobeerd en dit lukt, op het laatst heb ik wel gestopt anders zou de bestelling doorgaan natuurlijk ?
Nee Christine, op zondag worden forum berichten niet door ons beantwoord. We gaan je privébericht opzoeken en antwoord geven.



Groeten,



Tina

Reageer