goed nieuws: Nieuw kanaal vanaf 28 mei


Goed nieuws voor Belgacom TV gebruikers.
Vanaf 28 mei komt Disney Junior naar Belgacom TV, en zal beschikbaar zijn via kanaal 141.

Alleszins voor Walen en brusselaars. Vlamingen hebben wel de eer om ervoor te betalen.
Voor Vlamingen zijn er geen nieuwe zenders voorzien gedurende 2 jaar, wegens capaciteits problemen. (die 1ne nederlandstalige tolk heeft tijds krediet)

Belgacom discrimineert? Hoe komen we daar toch bij?

20 reacties

Leuk om weer nogmaals te kijken hoe Belgacom het toch maar weer altijd klaar krijgt om de Nederlandstalige klanten & daarbij dus ook de MEERDERHEID van hun TV klanten buitenspel te zetten als het aankomt op nieuwe zenders.... En waarom altijd dat 'Capaciteitsproblemen' gezever? Ja hoor, de glasvezels werken op 40% capaciteit momenteel omdat de laatste stukjes toch nog via koper gaan bij VDSL2. Waar zit dan dat capaciteitsprobleem? Op de lokale servers? Dacht dat Belgacom toch genoeg geld had een degelijk serverpark aan te schaffen of uit te breiden.... -.-'

:O

mvg
Badge
Ik hoor dat zagen graag.Maar als het er op uit komt heeft iedereen ongeveer evenveel nederlands en franse zenders.
Reputatie 7
Badge +1
Eerst afwachten wat er van aan is. En ik ga hier niet verder op in, want dit is geen politiek forum. Tommos kan blijkbaar niet wegsteken van welke gezindheid hij is. De altijd gefrustreerde en verongelijkte vlaming (opzettelijk met een kleine v). Bij mij pakt dat niet.
ja, axana, reken maar eens uit! In meer dan 1.5 jaar zijn er ENKEL franstalige zenders bijgekomen en nederlandstalige zenders weggenomen.

sinjoor7 (opzettelijk met een kleine s) wilt u zeggen dat Belgacom dan officieel liegt? Want dit staat OFFICIEEL op hun info kanaal.
dus goed voor mij, bij Belgacom liegen ze dan. De officiele communicatie van Belgacom bevatten dus leugens.
Eens kijken wat de aandeelhouders hierop zullen reageren.
Badge
tommos als ik terug beter ben wil ik dit allemaal doen.Maar dat kan nog enkele weken of maanden duren voor dat zicht helemaal terug is.Daaebij ik zal er niet ver naast zitten.
Jaja tommos... Vlamingen... betalen... gediscrimineerd... melkkoe... geven... Walen... gratis... krijgen... blablabla...

Uw plaat draait door jongen.

Als dat voor jou écht zo'n groot probleem is, stopt dan met uwen zuurverdienden Vlaemschen boterham af te geven aan de Waalse en Brusselse onderdrukkers der Vlamingen en stapt over naar den eenigen en echten operator van het roemrijcke Vlaemsche Volk!

Veel geblaat en weinig wol, zo ken ik er in de politiek ook een paar.
wouter,gelieve de gedragscode te volgen:

De gebruiker zal de andere gebruikers niet persoonlijk aanvallen of neerhalen.

EVA, kan u hier acties tegen ondernemen.

Uw persoonlijke aanvallen tonen aan hoe zwak u bent. U valt wel aan, maar langs de andere kant kan u het tegendeel , welke feiten zijn, niet bewijzen. Als u feiten niet wil zien, welke zelf door Belgacom aagegeven zijn, dan heb je een groot probleem.
Feiten niet wil zien? Ik heb toch nooit beweerd dat deze nieuwe zender in Vlaanderen niet in een betalend pakket zal zitten? Als je dat zo gezien hebt op het infokanaal ben ik er van overtuigd dat het ook zo zal zijn.

Waar ik wel allergisch aan ben zijn jouw laag-bij-de-grondse opmerkingen alla "die 1ne nederlandstalige tolk heeft tijds krediet". En was dit nu nog als grap bedoeld, dan zou ik er niet zwaar aan tillen, maar jammergenoeg is dat zo ongeveer het enige dat uit jouw toetsenbord komt als je hier een post neertikt.

Trouwens, over persoonlijke aanvallen gesproken, ik ben nog altijd jouw ronduit racistische post van het oude forum niet vergeten waarin je schaamteloos de vergelijking maakt met nazi's. Omgekeerd ben jij uiteraard beledigd omdat ik zeg dat jouw plaat doordraait... juist, ja.

Ik blijf bij mijn standpunt: als je echt zo'n groot probleem hebt met de Fransgezindheid van Belgacom, stap dan over.
Dat er vaak zenders zijn die eerst bij FRtalige klanten eindigen en een hoop later/niet bij NLklanten, is een feit. Maar langs de andere kant gebeurd dit ook andersom, misschien niet zoveel, maar het gebeurd wel - en wij hebben ook exclusieve NL Zenders die in FR pakketen niet aanwezig zijn. Maar om zo overdreven in de situatie op te gaan is ook niet nodig tommos.

Je bent trouwens een beetje hypocriet bezig, je wil dat Eva acties onderneemt tegen wouter1984 omdat hij je aanvalt/neerhaalt.... maar iemand mededelen dat hij zwak is, noemen we niet iemand aanvallen of neerhalen? Denk even na voor je spreekt, als je niet wilt dat personen je aanvallen, verlaag je dan zelf niet tot een dergelijk niveau...

Waar ik wel van opkijk is de reacties van andere forumgebruikers die nu uithalen over de gezindheid/standpunt van tommos, terwijl enkelen hier soortgelijke comments hebben achtergelaten als het aankomt op Duitstalige zenders... Niet dat ik hier een discussie over wil beginnen, maar het verontwaardigd me een beetje.

Mvg
Tommos kan altijd overstappen he. Zijn volste recht.

hier zijn uw opties Tommos: Hollanders ( base en Telent) en ook Fransmannen (zijnde Mobistar) Scarlet is ook een mogelijkheid maar das ook Belgacom natuurlijk 🙂 D

Dus Tommos uw opties zijn vrij gering he. Ik zie hier weinig vlaamse ( ook met de kleine "v" hehe) providers he :)

Sucks to be a flamingant, doesn't it :)
oude forum? ik ben enkel aktief op dit forum!?!?

Telenet en TV Vlaanderen 'vergeet' tenminste niet dat ze Nederlandstalige klanten hebben. Bij Telenet en TV Vlaanderen betaal je tenminste voor Nederlandstalige support EN Nederlandstalige Zenders. Enkel bij Belgacom, en ook enkel bij Belgacom heb je NL boeketten met meerendeel niet NL zenders. Enkel bij Belgacom betalen NederlandsTaligen voor de franstaligen.
Maar ja, liever al het geld doorsluisen naar Frankrijk. Enkel FRanse hardware aankopen (bbox2), enkel Franse software aankopen (TVonPc), enkel Franse software vendors kiezen, enkel Franstalige werknemers zoeken. Dat heb je liever waarschijnlijk. Sucks denying the realitiy, doesn't it?

MAar het zal allemaal geen waar zijn, daarom dat ze Belgacom TV aan de straatstenen niet verkocht krijgen in Vlaanderen.

T3D: er is *1* exclusieve NL zender: Anne.
Reputatie 5
Badge +2
Disney Junior een nieuw kanaal ? Yeah right. Dat is gewoon Playhouse Disney met een nieuwe naam en 2 à 3 nieuwe series naast de bestaande Playhouse-series. Zo nieuw is dat. Playhouse Disney, zowel NL als FR, "verdwijnen" en worden gewoon Disney Junior. In persberichten durven ze nogal serieus verbloemen en overdrijven. Dus zowel Walen als Vlamingen zullen hun Playhouse Disney zien verdwijnen.

Mocht Belgacom nu eens meer luisteren naar klanten en nadenken (!) over hun zenderaanbod, dan zou Belgacom TV tenminste aantrek hebben en huidige klanten tevreden stellen. Hoe dan ? Simpel, voeg toe: CNBC Europe, NL 1 HD, NL 2 HD, Nl 3 HD, Fox Life (HD), Actua TV, Zone Reality, France Ô, WDR, RTL Television, Sat.1, ProSieben, ARD HD, ZDF HD, BBC One HD, Radio Nostalgie NL, TopRadio, HitFM, RGR, Club FM, BBC Radio 1, BBC Radio 2, BBC Radio 3, BBC Radio 4, BBC World Service, NL Radio 1, NL Radio 2, NL 3FM, NL Radio 4, NL Radio 5 Nostalgia, 1Live, WDR 2, WDR 3, WDR 4, WDR 5,... zenders genoeg !

Mvg
zucht..en Belgacom promoot dit als een nieuw kanaal.

Als dit zo is, dan zouden ze ook moeten vermelden dat Playhouse disney verdwijnt..
Reputatie 5
Badge +2
Start Disney Junior FR (en dus einde Playhouse Disney FR): 28 mei 2011
Start Disney Junior NL (en dus einde Playhouse Disney NL): 10 september 2011 (als blok op Disney Channel ipv Playhouse : 1 september)

Inhoudelijk verandert er amper iets buiten 2 à 3 nieuwe series. Dus tegen september komt er op het Infokanaal dat de "nieuwe" zender Disney Junior NL erbij komt...ipv Playhouse Disney NL.

Mvg
dank u Tien
Allen

Als jullie toch vinden dat het op niks trekt bij Belgacom waarom stappen jullie niet naar de BANK, lenen een paar MILJARD euro's

en beginnen jullie als een 4de TV aanbieder hé, kan je kijken wat je wil.

Jullie moeten niet denken dat het zo eenvoudig is om zenders naar België te halen hé, dat zijn contracten van ettelijke jaren die een hoop geld kosten.

Denken jullie nu zelf niet dat, als Belgacom of T******T het kon, er 500 kanalen te bekijken waren?????

Als je 1000den zenders wil hebben moet ge maar ne sateliet tegen uwe gevel hangen hé.

Al dat zeveren en zagen over die zenders zijn er wel voor die en niet voor die, das belachelijk.

Als je een auto in de winter koopt zonder airco en het is 40 graden in de zomer stap je toch ook niet naar de garage om te zeveren en te zagen dat er geen airco inzit en dat het veel te warm is hé...

@tommos Bij T******T BETAAL je, juist gezegd, bij Belgacom !!!KRIJG!!! je TV als je telefoon en internet hebt.

Je hebt NEDERLANDSE support vie telefoon en online via helpdesk en forum...

Indien er een probleem is bij BGC komt er in 90% van de gevallen de eerstvolgende werkdag een Technieker langs, bij T*******T binnen de week.

Ten laatste,

toen je beslist hebt om BelgacomTV te nemen hadden jullie je maar moeten informeren naar de zenders die op dat moment beschikbaar zijn, indien er achteraf andere zenders bij komen, al dan niet in de vorm van een boeket, die niet beschikbaar zijn, kan je daar maar weinig aan doen hoor, jij tekent jou contract voor de op dat moment aanwezige zenders, alle extra zender die je zonder boeket kan bekijken zijn een extraatje. Als iedereen zo blijft zeveren krijgen we mss hetzelfde als bij T******T, die SCHRAPPEN gewoon zenders om analoge klanten te dwingen om over te stappen op hun BETALENDE digitale TV.....

MVG van een ZEEEEER gefrustreerde Forumlezer

PS, heb zelf ook Belgacom TV en heb die problemen allemaal niet hoor...
STOP MET DAT GEZEIK ALTIJD EN BLIJF ON TOPIC!

En je krijgt GEEN Belgacom TV! Stop met dat fabeltje! Ik huur een wagen van 1000€ per maand, en dan krijg ik volledig gratis een autoradio tijdens m'n huur periode...
En opnieuw is uw vergelijking met telenet volledig fout, want bij telenet KRIJG je ook "GRATIS" digitale tv als we uw vergelijking gebruiken.

...Als je een auto in de winter koopt zonder airco en het is 40 graden in de zomer stap je toch ook niet naar de garage om te zeveren en te zagen dat er geen airco inzit en dat het veel te warm is hé...

Serieus blijven! Je moet de correct vergelijking maken!Maak het zo:

...Belgacom TV is zoals wagen kopen met 50 opties, na enkele jaren moet je voor 10 van die 50 opties extra betalen, maar krijg je 5 opties erbij welke enkel bruikbaar zijn op de wagen van uw buur.

Wel vind ik mooi dat u zegt: "toen je beslist hebt om BelgacomTV te nemen hadden jullie je maar moeten informeren naar de zenders die op dat moment beschikbaar zijn"
Maar dan besef je zelf niet dat je u eigen tegenspreekt, want toen ik bv (en vele anderen dus ook) Belgacom TV aanschafte waren er MEER zenders beschikbaar in basis aanbod, tot wanneer Belgacom beslist heeft (een jaar ofzo geleden) om die betalend te maken.
Dus uw zin vind ik heel leuk.

En uw zogezegde BETALENDE digitale TV is GOEDKOPER dan analoge tv.
So cut the crap,and stop this bullshit. Stay on topic

ps: EVA, mss een sectie "pro - anti Belgacom/telenet" openen, dan kunnen de mensen daar wat tegen elkaar schelden.
Toen ik Telenet had en ik digitale tv aanvroeg werd mijn abonnement ineens 10 euro duurder = 10 euro voor Digitale TV.....

Bij belgacom internet en telefoon, daarna TV aangevraagd = Zelfde abonnements prijs..... raar he
Breng uw decoder eens binnen bij Belgacom. Je zal dan ook 6€ per maand minder moeten betalen, voor iets wat gratis is.

Reageer