gewoon tv kijken bijna onmogelijk ...

  • 30 December 2010
  • 2 reacties
  • 380 Bekeken

We kijken niet vaak tv, maar die weinige uurtjes dat we dan toch kijken is "gewoon even tv kijken" zo goed als onmogelijk.

- Het zappen is traag
- Terugspoelen/Pauze is eveneens traag, als het al lukt, vaak eindigt dit met een vastloper.
- Soms gewoon vastloper die enkel te verhelpen is met hard reset.

De afstandsbediening is het ondertussen ook aan het begeven, in combinatie met een bovenstaande dubbele pret.

Vanavond weer iets nieuws. De decoder 4x blijven hangen op 30 min tijd. Tijdbalk verschijnt en staat op pauze. Play drukken haalt niets uit en de powerknop op de decoder begint te knipperen.

Ik vroeg me af we wij de enige zijn met problemen deze avond, of er nog mensen zijn die problemen hebben met dit type decoder (V3 - HD 160 GB).... en of ik de decoder eventueel gewoon om kan gaan ruilen in de bgc shop? Of moet ik dit eerst nog eens een keer of 4-5 gaan uitleggen aan de klantendienst?

Bart

2 reacties

Badge
beste

hiervoor dient u steeds contact te nemen met de technische helpdesk op hun nummer 0800/22700 optie 1, nogmaals optie 1. Dit kan dagelijks van 07u00 tot 22u00. zat en zondag van 08u00 tot 22u00, niet op feestdagen. Indien blijkt dat het geen lijnprobleem is zal u een registratienummer ontvangen waarmede u in een Belgacom shop kan omruilen.

groeten-muisje

Decoder omgeruild, lijkt in orde nu.

Reageer