Gewiste programma's in nPVR toch terug in opnames

  • 22 April 2015
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Toch nog eens dit probleem in een nieuwe treat starten, want tot voor kort kwamen de gewiste opnames die in '30 dagen' waren opgenomen, alleen terug op mijn V5 decoder, als ik de stroom onderbrak of het toestel uit en aan zette, omdat hij weer eens een opgenomen nPVR opname niet wilde afspelen. Maar nu krijg ik gewoon elke dag die lijst terug van gewiste nPVR opnames, ook als ik geen stroom onderbreking doe. Het gaat dus achteruit ipv vooruit. Heel hatelijke bug. Kan dit eens dringend bekeken worden.


Ik ben speciaal deze nieuwe treat gestart om jullie aandacht nog eens te vestigen op dit probleem.

4 reacties

Heb nog een oude V3b decoder,en ja,deze week elke dag staan die opnames er terug in.Vroeger was alleen maar bij erop start,dus zelfde probleem als met de V5.
Reputatie 5
Badge +3
@Elma: Heb vorige week een telefonisch onderhoud gehad met 'de medewerkers' aangaande deze zeer storende bug...

hun antwoord: is een zeer complex probleem waar er grondig aan gewerkt wordt door onze ingineering...

zou moeten opgelost zijn met een volgende update in april/mei...

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt voor de melding, jmd. Ik hoop dat het einde mei dan opgelost is.
Reputatie 7
Badge +1
Het rare is dat ze niet allemaal terugkomen....ik heb er nog altijd zo 2 lopen, nu nog met 10 dagen. De laatste 20 dagen dus niet meer, al gebruk ik het dagelijks voor zeker 2 tot 4 opnames.

Reageer