GESLOTEN ONDERWERP ten gevolge van KEN

  • 19 January 2015
  • 27 reacties
  • 534 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
het probleem = http://forum.proximus.be/people/696861b4f2


http://forum.proximus.be/people/696861b4f2/comments


dit forum is niet meer wat het was door personen die als deze hierboven er plezier aan beleven om te doen wat hier niet ter zake is.




27 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Heb het ook doorgestuurd naar de medewerkers van Proximus.


Mocht ik privé een antwoord krijgen dan zal ik het hier ook laten weten
Dat onderwerp komt hier inderdaad al in heel veel posten voor en blijkbaar blijven de problemen aanslepen.


de medewerkers hebben hier al enkele antwoorden gepost op het forum, maar dat zal je waarschijnlijk ook al opgemerkt hebben.


In ieder geval velen moeten zelf de spanning van hun decoder even onderbreken zodanig dat de tv gids weer binnen gehaald wordt.met de nieuwe aanpassingen die Proximus van de zenders regelmatig binnenkrijgt.

_______________________________________________________________________


  • http://forum.proximus.be/comment/163156" title="Permalink Als de tv gids na het door Proximus puchen op de decoders niet gelukt is , om één of andere reden, dan pas heeft het zin om de decoder te rebooten omdat dan de software opnieuw gepusht wordt, en natuurlijk heeft het geen zin als hier en daar een aanpassing van programmatijden niet klopt, dat is inderdaad aan iets anders te wijten.

_____________________________________________________________________________


  • http://forum.proximus.be/comment/163172" title="Permalink wat ik mij nu afvraag is als je een opname in nPVR doet van een iets dat verkeerd in de gids staat, wordt die dan ook fout opgenomen of klopt die opname dan wel, heeft er al iemand dit geprobeerd ?

_____________________________________________________________________________


  • http://forum.proximus.be/comment/163176" title="Permalink Normaal inderdaad zou dit niet werken als de TV gids niet klopt maar ik dacht in verband met nPVR aan iets anders dat ze mss een andere methode zouden toepassen, dat je doorgeeft ik neem programma x op en dat stuur je dus door en dat het dan vergeleken wordt met het programma x dat teslotte ook op hun servers in backup staat en dat ze daar het programma x met zijn (beginpointer- 5min) en eindpointers +20 min) opslaan in je nPVR-TVprofiel en dan spelen de correcte uren uit die Tv-gids in feite totaal geen rol.




Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben met mijn uitleg en of je begrijpt waar ik aan denk op welke manier ze zouden kunnen werken !


NB: begin- en eindpointers, daar bedoel ik mee begin en einde van programma x op hun server (dat niet op het correcte uur moet staan)





_____________________________________________________________________________


  • http://forum.proximus.be/comment/163177" title="Permalink Eigenlijk zouden ze veel beter op zo'n manier werken of iets in dien aard, dat je doorgeeft 'dit programma wil ik opnemen met code zoveel' bv 5min er voor en 20 min er achter. dan kijken ze op de server waar staat dit programma met die code en zetten ze de beginpointer -5 min en eindpointer +20 minuten in je TV profiel en dit wordt naar de decoder doorgestuurd zodat je de opname dan kunt starten wanner je wil, en mag er zelf nog op het laatst ogenblik een uurwijziging optreden om één of ander reden of de de uren van de TV gids verkeerd zijn dan maakt dit allemaal niet meer uit, enfin toch niet voor opnames.

_____________________________________________________________________________
Reputatie 6
Badge +2
Inderdaad, op VTM is de TV gids bij Telenet aangepast (zowel via Digicorder/Digibox als via CI+ module ) om 22 u 35 wordt dat debat over de terreuraanslagen uitgezonden, bij Proximus TV is die echter niet aangepast daar staat nog die Canadese politieserie Move geprogrammeerd net zoals in de Humo, Dag Allemaal, ...enz staat aangekondigd.
Ik kan het nu op dit momment natuurlijk niet meer controleren,maar het kijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat er een hele dag of 24/24 iemand aanwezig is om volgens jou handmatig die 70 zenders bij telenet aan te passen.Daar geloof ik geen fluit van.Ik zou eens willen weten hoe jij aan dat fantasietje geraakt?Zo een gids werkt gewoon zoals hier en kan enkel misschien bij telenet 3 maal vernieuwd worden,omdat zij meer zenders hebben dan proximus.Hier is dat 2 maal.En ik heb het nog gezegd dat is normaal dat dit soms niet klopt,omdat programmas die niet voorzien waren kunnen uitlopen.Daarom word er soms ook geknipt.Met andere woorden,er wordt soms een programma tussen uitgenomen.
Ik ga beide gidsen eens beter in het oog houden.Als hier nog eens zever over is.
Ik vind dat het achteraf allemaal gemakkelijk praten is als je niets meer kan controleren.
Reputatie 7
Badge +3
Het zit hem wel degelijk bij proximus.


Zelfs op hun internet site niet bijgewerkt


http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids/programma-info/6771078/16/20150119213500/motive" target="_self


En ons maar de stekker er doen uit trekken enz......


Detail van programma

Terug naar de TV Gids







Motive
[12]










maandag 19 januari 2015 22:35

VTM (Zender : 3)

Flynn en Vega krijgen een klap te verwerken wanneer ze de dood moeten onderzoeken van één van hun collega's: de alom gerespecteerde lijkschouwer Stanley Matthews. De detectives zijn vastberaden de waarheid aan het licht te brengen. Dokter Rogers neemt Matthews' plaats in bij een belangrijke rechtszaak, maar dan ontdekt ze dat dokter Matthews misschien niet de persoon was zoals iedereen hem kende.



  • Genre : Tv-series / Detective
  • Land : CA
  • Taal : nl





Opnemen Opnemen annuleren Opnemen annuleren Opnemen


http://www.proximus.be/nl/prive/producten-en-diensten/televisie/digitale-tv/belgacom-tv-abonnement?page=t_hbs_tv_sub_comfort" id="callToAction" target="_blank






Volgende afleveringen








Reputatie 7
Badge +3

Reputatie 7
Badge +3
hier de tv gids van Telenet


http://yelotv.be/programma/terreur-in-belgie-het-antwoord-op-uw-vragen



deze is wel actueel

Als de tv gids na het door Proximus puchen op de decoders niet gelukt is , om één of andere reden, dan pas heeft het zin om de decoder te rebooten omdat dan de software opnieuw gepusht wordt, en natuurlijk heeft het geen zin als hier en daar een aanpassing van programmatijden niet klopt, dat is inderdaad aan iets anders te wijten.
Dan is het eigenlijk simpel gewoon deze van TN raadplegen duivel dan moet je de decoder niet heropstarten.
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad Elsa , zoals je zelf zegt.


Maar niet iedereen heeft deze mogelijkheid om bij de concurrent te gaan kijken, gaan raadplegen op internet, enz...


Dit zou niet mogen zijn en het word tijd dat Proximus er nu eindelijk eens werk van gaat maken en er voor zorgt dat de TV gids correct werkt.


Heb ook sommige TV zenders hierover gecontacteerd en ze zijn niet amused met het antwoord van Proximus dat laat uit schijnen dat het probleem bij de zenders zit.
Hopelijk wordt daar inderdaad eens dringend werk van gemaakt !
@patrick;bedoel je nu juist die optie 1207 die verdwenen is uit het aanbod.niemand verplicht ook proximus er van om dit aan hun klanten aan te bieden;Hetzelfde wat ze doen en laten met hun zenders.Daar hoeven zij aan hun klanten ook niet eerst uitleg gaan vragen om een zender al dan niet in een betaalpakket te steken,of uit het bestand te nemen.Enkel als dit natuurlijk een zender van dat eigen land is dan kan dit zo maar niet.Dan zijn daar wetten aan verbonden.
Ik zal het eerst toch met mijn eigen ogen moeten zien,maar dat is zeker niet zoals jij zegt dat daar iemand zit die dan zijn hand daar insteekt en er iets gaat opschrijven bij woord van spreken.8 uur aan 1 stuk voor 70 zenders,want dan kan men je na 2 uur in Geel steken.
@Ken, Klopt de telefoongids 1207 nu ook al niet knipoog
Voor mij is het gemakkelijker geworden,ik gebruik enkel nog telenet gids.Zie nu ook bijna elke dag film bij hen,kost niets.Alleen als het voetbal is zoals vanavond en in het weekeinde gaat dit niet.Gisteren nog de film fc de kampioenen gezien.Niet supper,maar je zou hem toch eens moeten gezien hebben.Het is te hopen dat de 2de beter word.Duurt bijna 2 uur.
wat ik mij nu afvraag is als je een opname in nPVR doet van een iets dat verkeerd in de gids staat, wordt die dan ook fout opgenomen of klopt die opname dan wel, heeft er al iemand dit geprobeerd ?
Reputatie 7
Badge +3
Natuurlijk lopen de geplande opnames ook in het honderd.


Als de TV gids niet klopt dan kan je ook niet correct opnemen .


Ook niet in nPVR de goede werking van Proximus TV hangt af van een correct werkende TV gids.


Als ook TV Replay kan alleen correct werken als de TV gids klopt. Als een programma er enkele minuten te vroeg staat geprogrameerd dan mis je gegarandeerd het einde van je programma met TV Replay . Voor uitspoelen kan niet of je moet over schakelen naar TV Replay+ om dit probleem te omzeilen. Maar als het programma later niet beschikbaar is voor TV Replay dan mis je ook nog een stuk van je gevraagde programma.


Dus TV Replay zal nooit een succes worden . Opnemen met een ruime marge is nog het beste nu.


Proximus TV is een Digitale TV die buiten aanbieden van zenders , alle andere opties niet kan waarmaken , correct laten werken.


Normaal inderdaad zou dit niet werken als de TV gids niet klopt maar ik dacht in verband met nPVR aan iets anders dat ze mss een andere methode zouden toepassen, dat je doorgeeft ik neem programma x op en dat stuur je dus door en dat het dan vergeleken wordt met het programma x dat teslotte ook op hun servers in backup staat en dat ze daar het programma x met zijn (beginpointer- 5min) en eindpointers +20 min) opslaan in je nPVR-TVprofiel en dan spelen de correcte uren uit die Tv-gids in feite totaal geen rol.

Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben met mijn uitleg en of je begrijpt waar ik aan denk op welke manier ze zouden kunnen werken !


NB: begin- en eindpointers, daar bedoel ik mee begin en einde van programma x op hun server (dat niet op het correcte uur moet staan)
Eigenlijk zouden ze veel beter op zo'n manier werken of iets in dien aard, dat je doorgeeft 'dit programma wil ik opnemen met code zoveel' bv 5min er voor en 20 min er achter. dan kijken ze op de server waar staat dit programma met die code en zetten ze de beginpointer -5 min en eindpointer +20 minuten in je TV profiel en dit wordt naar de decoder doorgestuurd zodat je de opname dan kunt starten wanner je wil, en mag er zelf nog op het laatst ogenblik een uurwijziging optreden om één of ander reden of de de uren van de TV gids verkeerd zijn dan maakt dit allemaal niet meer uit, enfin toch niet voor opnames.
@Elsa wat bedoel je daar nu mee?Want ik snap het in ieder geval niet.
Het is daarom dat je hier ook zoveel hoort hé,en daarom loopt dit in het honderd.Ik zal zeggen wat dat allemaal is.Zever in pakskes.Alléé dat zeggen ze toch hier zo,ik weet niet in de rest van het land.Ik heb hier de laatste week niets en dan nog niemand horen zagen over die opnamens,of ik moest iets gemist hebben.maar hier zitten zoals iedereen weet ook altijd al van vroeger zagers en klagers.En het zal voor die personen ook nooit goed genoeg zijn,maar waarom ze dan nooit een andere opperator nemen weet ik ook niet.Dit raadsel heb ik tot nu toe nog niet opgelost.Ik heb nu voor 5€ telefoon bij telenet en ik neem daar nu ook internet bij dan heb ik het pack bij hen.Dan is het hier goedkoper en daar duurder,zo kan ik later terug een pakket bij nemen als ik wil.Voetbal zit ook bij telenet nu.Maar voorlopig heb ik hier mijn internet nog lopen.




Reputatie 7
Badge +3
Gezien er in deze topic zaken gepost worden die er niet in thuis horen , is niet langer mogelijk om hier nog iets in te plaatsen.


Reputatie 7
Badge +3
Het werd stil en is het nog steeds.


Verdomme Proximus wanneer gaan jullie er nu eens werk van maken!!!!!!!!!!!!!!!!


Ga nu alle zenders in kwestie er van op de hoogte stellen , jullie blijven maar zeggen dat de fout bij de zenders ligt.


Wel we gaan dat eens deftig navragen. En de antwoorden hier zetten.


Proximus WAKE UP stop met de klanten van alles wijs te maken , te beloven , te bedriegen.


Zorg dat jullie diensten correct werken .


Ik zal ervoor zorgen dat jullie eindelijk eens van hogerhand zullen worden wakker geschud worden.


Ook zullen jullie je klanten moeten tegemoet komen , voor vele zaken die betaald moeten worden , maar niet correct functioneren.


Stop met de klanten voor gek te houden , zorg dat alles wat jullie aanbieden correct functioneert.


GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer