geschenk voor 50€ + punten ??

  • 16 December 2014
  • 8 reacties
  • 149 Bekeken

Acer Liquid Z200 voor 50 € + 2600 premium punten? Bwa kost in de winkels 85 € en als ik de reviews lees over de kwaliteit ervan zijn er heel wat betere dan deze: batterij rap plat, te kleine tekst, moeilijk verbinding maken met Internet, enz.. Het is de eerste keer dat ik een smartphone gebruik en ja ben erg teleurgesteld in dat toestel, dit zit weer in de verpakking, een vergiftig geschenk dus van Proximus! Bedankt hoor.

8 reacties

Beste, als je problemen ondervindt met je toestel, kan je altijd contact opnemen met het nummer 0800/15690. Mvg Nathalie
Thx voor de vlugge reactie Nathalie maar Internetverbinding maken met dat ding? Wat betekend beveiliging certificaat die maar niet in orde komt? Proximus fon werkt niet ook niet met mijn eigen internet verbinding, enz.. om hoorndol te worden! Heb weer mijn gewone gsm in gebruik die werkt tenminste normaal en batterij gaat een week lang mee, van dit toestel 1,5 dag en 5 à 6 uur opladen, tja.
Ja kan best het nr 0800/15690 contacteren, zij zullen je hiermee verder kunnen helpen. Mvg Nathalie
Is nu OK met behulp van een buurjongen die er wat van kent maar, in de verpakking zat niks van een handleiding of enige uitleg! Wist ik veel dat je moest de APP downloaden van Proximus, zo simpel als wat maar je moet het maar weten hé? Enfin enige uitleg hier kon wel, alles OK nu.
Einde goed alles goed, dat is het voornaamste
Tja, nadien gezien bij Phone house hetzelfde toestel in promotie voor 69 € - 20 € overname oude gsm = 49 € en dit zonder punten.


Heb nog een vraagje: sinds verandering van Belgacom naar Proximus kan ik niet meer op Fon onderweg, wat te doen hiervoor moet men inloggen of niet?
kijk ook eens wat hier besproken werd ivm Proximus_fon en Proximus_auto_fon


surf naar ►http://forum.proximus.be/posts/0fd8111a29" target="_blank
Net gelezen Elsa dank voor de reactie, toestel heeft als besturing Android of zoiets!

Reageer