Skip to main content
Beste mensen, ik zit met overklaarbaar hoog data-verbruik al maanden op mijn smartphone. Reeds 20 x naar klantendienst gebeld omdat ik zeker van dat mijn werkgever via mijn toestellen zit te bespieden en dat wss ook de reden van dit verbruik is. Ik word van t kastje naar de muur gestuurd, er wordt vanalles beloofd maar geen enkele oplossing.

Ik heb al n paar keer gevraagd om details vd aangesloten bronnen/apparaten en het gelinkte dataverbruik. Men heeft mij beloofd dat een medewerker me zou terugbellen met de nodige info....niets natuurlijk. Net weer gebeld met klantendienst....een arrogant onvriendelijk persoon die blijkbaar na mijn verhaal niet kan plaatsen dat ik een zwaar ontevreden klant ben, hangt gewoon telefoon in??

We spreken hier al over facturen van meer dan 1000 euro!!

Wie kan mij tips geven hoe ik best gerechtelijke stappen onderneem/ ombudsman....???



merci !
volg deze link ivm ombudsman telecom => http://bgctv.skynetblogs.be/#ombudsmantelecom
dank je Elsa !

Reageer