Skip to main content

Geraak niet ingelogd op e-services

• October 5, 2014
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Lawrence
Ik probeer sinds deze morgen op e-services te geraken, maar het lukt me niet. Ik heb een paar keer reset mijn paswoord geprobeerd, maar elke keer accepteert die mij nieuwe paswoorden niet. Ik heb dan de paswoord geprobeerd op één van de belgacom apps (waar je ook moet inloggen met uw e-service login), en daar kan ik wel op inloggen. Dus ik snap niet echt goed waarom ik niet op de e-service kan inloggen.

Heeft iemand hier ook last van? Zijn hier enige oplossingen? Of moet ik gewoon wachten tot ik 'ooit' op mijn account geraak? Dit is redelijk frustrerend.

Voor één of andere reden zit ik nu op smallband, en we zijn nog maar in het begin van de maand...wat ik heel vreemd vind. Ik zit wel sinds kort op netflix, maar dat kan toch niet alle bandbreedte verbruikt hebben? In ieder geval, wil ik graag op mijn e-service account geraken, zodat ik meer (gratis) packs kan bestellen als het moet.

Alvast bedankt voor diegene die meer informatie kan aanbieden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

• New user
  • October 5, 2014
google eens even naar mijn proximus

Elsa
  • October 5, 2014
Lawrence, ivm smalband, reboot eens je modem 15 seconden netstekker uittrekken en terug steken om opnieuw te laten opstarten.

probeer eens om op ⇒ https://admit.belgacom.be/" target="_blank te geraken met ander browser

Lawrence
  • Auteur
  • New user
  • October 5, 2014
Reboot heeft niet geholpen, was mijn eerste actie. Andere browser geeft hetzelfde resultaat. 'Wrong login and/or password.' verdrietig

• New user
  • October 5, 2014
En heb je nu via dat zoekprograma gezocht naar mijn proximus.Want zo zou je er toch moeten op geraken.

Lawrence
  • Auteur
  • New user
  • October 5, 2014
als ik via google zoek, kom ik altijd op deze pagina terecht: https://admit.belgacom.be/

wat trouwens altijd de login pagina was geweest van de e-services. Ik had dat al ooit opgeslagen als snelkoppeling. Maar nu elke keer zegt het foute login en of wachtwoord. Dus ik heb geen idee wat er mis is.

Lawrence
  • Auteur
  • New user
  • October 5, 2014
Ik heb nu een oude wachtwoord gebruikt, en die werkt dan plots weer wel... ik snap er niets meer van... die wachtwoord resets kloppen dan voor geen meter ...

• New user
  • October 5, 2014
Dat snap ik bij u ook niet goed.Bij mij ging dat anders ik had het hier op mijn status balk staan op mijn internet explorer.En zo veranderde ecervices in die andere site.