Genration connect omschakeling en problemen!!

  • 7 October 2012
  • 0 reacties
  • 231 Bekeken


Ik had een abonnement van mtv 25 die ik wou omschakelen naar generation connect . Waarom proximus bij de vaste abonnementen zulke hoge kosten blijven rekenen en dat het via het internet met generation connect wel kan aan concurerende prijzen blijft me een raadsel!! Ook vind je nergens reclame voor generation connect.


Generation connect per 20€ herlading (automatisch)=


80min belwaarde


2000 sms'en


2048mb internet


10 mb roming per maand ,die je kan opsparen tot 100mb


Nou dat zijn pas cijfers !! Dat je in de winkel dure mtv contracten moet kopen is dan ook moeilijk te snappen !





Op donderdag 04/10 dus een telefoontje gedaan naar het 6000 nummer om mijn mtv 25 om te schakelen naar GC . Daar vertelden ze mij dat ik naar een belgacomwinkel moest gaan ,ik vertelde de vrouw dat ik daar al geweest was en dat ik de klantendienst moest bellen .


' Vrouw' We zullen het eens proberen van hier ,en na 2min was het dan in orde ... Ze wist dus maar al te goed dat het kon ! Tot zover alles goed en ik zou om middernacht omgeschakeld zijn ,wat ook gebeurd is .


05/10 ,Ik krijg een bericht dat ik 2048mb internet heb en 2000sms'en , supper !! Ik dacht nou dat gaat es vlot zeg .


05/10 Ik krijg maar geen verbinding met het internet ,ondanks alle instellingen goed zijn en trouwens dezelfde zijn als mijn mtv abonnement.Ik bel dus naar de klantendienst . Een dame verteld mij dat de omschakeling nog niet volledig gebeurd is na 12u die verstreken zijn en dat het internet nog niet werkt ...Dat ze de telefoon nog niet neergelegd had en ze mij es goed uitlachte tegen haar collega moest ik er maar bij nemen 'bedankt mevrouw' !!


06/10 9u ,nog steeds geen internet ,dus bellen met de klantendienst .... Een man verteld me dat er een probleem is met de omschakeling en hij zou de technische dienst op de hoogte stellen ,verder was hij wel vriendelijk .


06/10 22u , Ik zie het 3G lampje op men gsm flikkeren en eindelijk hebben we internet on gsm ,supper !! Ik denk bij mezelf dat het allemaal wel meeviel die omschakeling . Ik wil even bellen naar men vrouw ,en krijg te horen 'Deze oproep wordt niet toegelaten' ..... Probeer een sms en niets ,ook ben ik zelf langs geen kanten meer te bereiken op men nummer'deze oproep wordt niet toegelaten'. Dus ik heb nu internet ,maar ik kan niet meer bellen of sms'en,en omgekeerd !!!


07/10 10u ik bel naar de klantendienst en leg men probleem uit ,krijg ik een man aan de lijn die me verteld dat ik met generation connect niet kan bellen en sms'en ,dat het enkel om een data abonnement gaat !!!! Whahahahahahahaha ,dit slaat echt alles ,hebben ze daar op zondag nu met zen allen samen het verstand van een visstick of hoe zit dat daar ! Ik ben nu al 12u onbereikbaar en zit met een klantendienst die zelf hun producten nog niet kent .... Ik leg de man uit wat GC is en dat je dus wel zelf kan bellen en sms'en ,en dat ik met hem verder niet veel kan doen . De man zegt dat ik maandag maar eens moet terug bellen !!!! Ja en HOE dan ? Ik kan niet bellen ..... Moet dus met de foon van men vrouw bellen ,en die is niet aanwezig op men werk maandag!!


Maandag 08/10 ben ik dus al meer dan 24u onbereikbaar ,hoe ik de klantendienst gratis moet bereiken is me nog niet duidelijk ,we zijn dus lichtjes boos aan het worden ... Wordt dus vervolgd ! Indien het maandag niet in orde is proberen we wel eens bij telenet king ,mischien willen ze daar nog klanten erbij .










0 reacties

Geen reactie

Reageer