Generation MTV naar Generation Connect

  • 11 September 2012
  • 0 reacties
  • 170 Bekeken




Wou vandaag overstappen van Generation MTV naar Generation Connect. Contractueel ben ik niet meer verbonden met mijn abonnement...


gsm in de hand, 6000 bellen en vragen om abonnement over te zetten.. Had het kunnen denken dat dit weer te gemakkelijk ging zijn...





Ik moet dus eerst een aangetekend schrijven doen naar Proximus, om mijn huidig abonnement te annuleren, met vermelding van behoud van huidig nummer en een kopie van mijn pas, zodoende dat ze mij op een Pay&Go kaartje kunnen zetten. Dan pas kan ik aanvraag doen voor Generation Connect. Hoe omslachtiger kan het nog?!


Als je van een andere provider komt, dan kunnen ze alles regelen, maar in eigen keuken blijkbaar niet.


Dus overweeg ik nu Mobile Vikings of Mobistar Mobile on Internet, want die regelen alles voor u. Indien het mij bevalt zijn ze een klant rijker. Indien niet, terug naar Proximus, want dan kan Proximus wel alles regelen voor niet Proximus-klanten.





Het moest er eventjes uit





Alex







0 reacties

Geen reactie

Reageer