Ik heb in Sep vorig jaar een Generation MTV 15 abonnement genomen voor mijn dochter. De eerste 10 maanden waren zogezegd gratis. Heb ondertussen al verschillende facturen gekregen. Klacht geopend in Februari (klacht nummer 14584280). Via sms een berichtje gekregen dat mijn klacht goed ontvangen was en dat ik binnen de 10 dagen een antwoord mocht verwachten. Nooit antwoord ontvangen, al verschillende malen contact opgenomen met de klantendienst (per telefoon). Mijn klacht is nog steeds in behandeling maar ondertussen blijft mijn dochter smsjes ontvangen dat de factuur moet betaald worden om blokkering te vermijden.
Mijn mening over de klantendienst moeten jullie zeker niet vragen (al wil ik wel kwijt dat de operatoren, wanneer je ze eindelijk aan de lijn krijgt, zeer klantvriendelijk zijn, spijtig dat de opvolging te wensen over laat)
Gelieve dringend antwoord.
Katia
Bladzijde 1 / 1
Helaas zijn de helpdesks de laatste weken overbelast mlet al die veranderingen in het aanbod (packs) en aanpassingen van de E-services, waar fouten in slopen...
Ik heb ook last gehad om een serieus antwoord te krijgen op een paar problemen die ik had.
best een privébericht sturen naar Eva, met je login en lijnnummer, en mobiel nummer van je dochter.
Ik heb ook last gehad om een serieus antwoord te krijgen op een paar problemen die ik had.
best een privébericht sturen naar Eva, met je login en lijnnummer, en mobiel nummer van je dochter.
Beste
promo Gen MTV periode 16/08-31/10/11 was €100 korting op uw bundel ( eerste 10 maanden €5 ipv €15) bij een 24 mnd contract.
muisje
promo Gen MTV periode 16/08-31/10/11 was €100 korting op uw bundel ( eerste 10 maanden €5 ipv €15) bij een 24 mnd contract.
muisje
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.