Beantwoord

Geluid via Belgacom

  • 15 March 2016
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Vanmorgen was alles ok qua geluid op Belgacom TV maar vanmiddag helemaal niets meer op de zenders. Decoder losgekoppeld weer laten op starten maar weer niets.
Alle andere aansluitingen zoals video en pc wel geluid en op analoog ook.
Zijn er misschien problemen?
icon

Beste antwoord door AndyM 15 March 2016, 14:39

Bekijk origineel

4 reacties

HDMI kabel aan de kant van je TV en decoder eens uittrekken en terugsteken.
Anders moet je eens een factory reset proberen van je decoder aangezien een gewone reboot niet geholpen heeft
factory reset decoder klijk hier
Moest dit ook niks opleveren dan de helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 5
Badge +4
Dag Stick,

Ik heb een meting uitgevoerd van de lijn en die is volledig in orde.

Geen onderbrekingen met de modem noch met de decoder.
De decoder herstarten kan zeker helpen.

Indien kan je een restore uitvoeren van de decoder.

Stap 1

Reboot de decoder door de stroom te onderbreken en weer aan te sluiten.Deze aansluiting zit helemaal rechts aan de achterzijde van het toestel.


Stap 2



Tijdens het starten, tussen P1:00 en P2:00, houdt u de volgende toetsen 10 seconden ingedrukt
POWER - MENU - OK

Je beschikt nog over een zeer oude decoder (in huur). Ik kan eventueel iemand sturen om die om te ruilen indien je dit wenst.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Het is orde gekomen. Toch bedankt voor de reacties. Ik ga eens naar het Belgacom Center om een andere decoder aan te vragen maar klopt het dat het een decoder is zonder harde schijf. Wat met de films die er nog op staan?
Deze die op je harde schijf staan van je v3 decoder ben je natuurlijk kwijt als je hem omruilt voor een v5-compact (zonder harde schijf),
Normaal worden er alleen nog v5-compact in ruil gegeven en ook aan nieuwe klanten, maar je kan altijd eens vragen in het Proximus center of ze nog V5's in stock hebben (met harde schijf) maar dan ben je nog uw oude opnames kwijt van je oude v3.

Reageer