Geluid in schokjes. Decoder versleten?

  • 1 June 2015
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Badge
ik heb bij mijn V3 decoder al Factory Reset gedaan, maar het verandert niets.


geregeld begint het geluid te haperen en te schokken en dan is het weer even goed, waarna het weer met horten en stoten gaat.


Het beeld blijft normaal doorgaan.


Ligt dit aan mijn decoder? Of is het het signaal en heeft iedereen daar last van?


Wat kan ik nog proberen? Of is met een nieuwe decoder het probleem van de baan?



5 reacties

'k zou toch ook eens de modem 15 seconden zonder spanning zetten en terug laten opstarten.


Als dit probleem blijft bestaan dan best eens naar Technische helpdesk bellen 0800 22 800 en dan zal je wel een ruilnummer krijgen voor een v5 decoder als je een v3 huurdecoder hebt wel te verstaan
Opmerking: je kan ook kiezen voor het opsturen van de v5 via kiala punt naar uw keuze in je beurt en ben je tenminste zeker dat je een V5 krijgt want via een ruilnummer kan men wie weet in een Proximus center nog een v4 meegeven !!
Badge
De stekker van de BBox2 uittrekken bedoel je?


Dat kan ik morgen dan pas proberen (anders zet ik mijn huisgenoten zonder internet)


Het is een gekochte decoder, maar als ik hem moet vervangen zal het een gehuurde v5 mini worden. Hier is een winkeltje niet veraf, dus eentje gaan halen is geen probleem
Inderdaad de stekker 15 seconden van de bbox2 uittrekken.


ik heb ook een v5-mini en je betaalt dan ook maar 4€/mnd ipv 8€/mnd zoals voor een v5 (V4,V3 en V3b)


(de tweede en derde decoder is altijd maar 4€/mnd)
Je kan ook nog altijd eens naar helpdesk bellen om te zien of ze iets abnormaals vast kunnen stellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Reageer