Vraag

Geluid Bose homecinema

  • 22 January 2017
  • 2 reacties
  • 355 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds enkel maanden Proximus TV gebruiker, vroeger trouwe Telenet klant.
Er is één ding wat mij rot irriteert en dat is dat je je geluid van homecinema niet via de decoder kan regelen, je zit dus nog steeds met 2 afstandsbedieningen terwijl bij Telenet met de "universele" remote je het geluid perfect kan regelen via de gekende "digicorder", in een digitale wereld zoals vandaag snap ik niet dat deze optie niet voorzien is in jullie remote en vraag jullie dan ook met aandrang deze kwestie ter harte te nemen want ik denk niet dat ik de enige klant ben die dit een belangrijke kwestie vindt.

Mvg,

Dainy

2 reacties

zou dat niet lukken met de kopieer methode van de proximus afstandsbedienig als je de methode van de v4 volgt al heb je een V5, al ergens gelezen dat dit zou werken, zie op volgende link:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/uw-homecinema-set-bedienen-met-de-proximustv-afstandsbediening.html#/rcv4
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb ook een Bose audiosysteem. Die moet ik gebruiken voor aan- en uitzetten van Bose en TV en om het geluid te wijzigen. Maar ik leg die gewoon op mijn TV blad, want je kan die bedienen zonder de afstandsbediener te moeten richten naar je toestellen. Langs die afstandsbediener ligt die van Proximus TV. Die kan je ook gewoon gebruiken, zonder te richten.
Ik persoonlijk erger me niet aan die 2 afstandsbedieners, want ik eb er nog meer liggen, maar die liggen in een rechthoekig rieten mandje dat in 2 verdeeld is, op de salontafel, voor als ik er eens eentje nodig heb (dvd recorder enz.). Ik steek daar ook eventuele info in dat mandje. TV blad en 2 afstandsbedieners liggen achter dat mandje.
Bose is wel Telenet minded, dat zie je al aan de benaming van de "settopbox".

Reageer