geluid belgacom &series

  • 5 September 2014
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

hallo,ter kennismaking kreeg ik een maand lang movies&series gratis.aangezien ik een groot liefhebber van vooral films ben was ik blij.helaas moet ik zeggen dat bij redelijk wat films die mij interreseerde het geluid erbarmelijk is. aangezien mijn geluidsinstelling van de smart tv die wij hebben steeds in de dezelfde modus staat,viel dit mij enorm op. zelfs als ik deze dan probeerde aan te passen was er geen verbetering. nu juist doordat er ook films bij waren die wel een uitstekend geluid hadden valt dit des te meer op aangezien ik nog een andere mogelijkheid via de receiver van mij heb om eventueel het geluid aan te passen gaf dit geen verbetering.graag vraag ik om dit eens te checken in een soort shuffle modus bij jullie als het mogelijk is. verder helemaal geen kritiek op het product zelf,want het aanbod is voor mij gevarieerd.mocht het verbeterd kunnen worden dan houd ik mij aanbevolen. veel succes.

4 reacties

ik geef je ter info dit, surf naar ► Decoder Geluidsinstellingen


er staat iets over een test die iemand (forum lid) op dit gebied zelf gedaan heeft.
Reputatie 7
Badge +1
Op de V4 heb je enkel de keuze tussen stereo en dolby digital. Maar vermits ik enkel de luidsprekers van de TV gebruik en zelden via mijn audiosysteem (wegens synchronisatievertraging waardoor een soort echo), hoor ik eigenlijk amper verschil.
Ik heb zelf geen toegang tot M&S, maar ik veronderstel dat de content hier SD is?


Ik ben reeds lang gestopt met het huren van films in SD wegens de zwaar ondermaatse beeld- en geluidskwaliteit (heb hier ooit eens een klacht voor ingediend en heb mijn credit teruggekregen).

Bij HD-films is de beeldkwaliteit ok (uiteraard no match voor 1080p streams, en al helemaal niet voor Blu-Ray, maar het kan er mee door), en het Dolby Digital geluid zou ik zelfs als goed durven bestempelen via mijn receiver.


Ik weet niet als er in de M&S-pass HD films ter beschikking zijn, anders kan je daar eens mee vergelijken.
Reputatie 3
Ook jammer dat je Replay niet kan gebruiken bij M&S.


Zou enorm handig zijn dat je met een druk op de knop de film kan herstarten ipv te moeten zoeken in de catalogues :-/

Reageer