Beantwoord

Geldigheid herlaadkaart/beurt

  • 19 november 2017
  • 3 reacties
  • 980 Bekeken

Bij aankoop van een nieuwe herlaadkaart werd gemeld dat deze één jaar geldig blijft. Ne 1 maand bericht van Proximus dat ze moet opgeladen worden. Herladen voor € 25 en nu blijkt dat dit ook maar 1 maand geldig blijft. Op het toestel in de Proximus app staat echter geldig tot 18/11/2018??????
icon

Beste antwoord door Martin 19 november 2017, 11:16

Als je een pay and go kaart oplaadt voor minimum 10 euro vervalt dit pas na een jaar.

Wat zegt het als je naar #121# belt of als je op je proximus.be/login account van deze gsm kijkt wat wordt er daar aangegeven.

Zie >

Hoelang is uw Pay&Go-kaart geldig
Bekijk origineel

3 reacties

Als je een pay and go kaart oplaadt voor minimum 10 euro vervalt dit pas na een jaar.
Wat zegt het als je naar #121# belt of als je op je proximus.be/login account van deze gsm kijkt wat wordt er daar aangegeven.
Zie >
Hoelang is uw Pay&Go-kaart geldig
Beste Martin, bedankt voor jouw reactie.
Ben in de war gebracht door het bericht van Proximus = zij melden het vervallen van de "bonus"
Heb dus niet goed hun bericht gelezen
Nog een prettige zondag
Geen enkel probleem,
voor u ook nog een prettige zondag.

Reageer