Beantwoord

Geldigheid belkrediet Pay & Go+

  • 29 June 2016
  • 3 reacties
  • 2427 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Hoelang is het belkrediet van Pay & Go+ geldig? Het staat niet vermeld op de website in tegenstelling tot de vroegere prepaidtarieven.

Alvast bedankt

Mvg
icon

Beste antwoord door Contron 29 June 2016, 23:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
365dagen

Moet minimaal met 10 euro worden geladen om het jaar (-1 dag) om geldig en actief te blijven. Iets te laat= nr blijft nog maar moet nog terug geactiveerd worden
Reputatie 4
Badge +1
Zoals aangehaald:
Lading 10 euro of meer = 1 jaar geldig ( herladen op laatste dag= saldo weg, enkel nieuwe storting, / laden 1 jaar -1dag= saldo komt bij nieuw bedrag)
lading kleiner dan 10 euro = 1 maand geldig (bedrag opgebruikt of niet, na 1 maand is alles weg, tenzij je weer herlaadt met bvb 5 euro, dan komt het saldo er bij op, maar dus herladen 1 dag voor het vervallen !)
Het is nog altijd de zelfde regel als van in het begin dat Pay & Go bestaat denk ik, alhoewel ik denk dat het vroeger minimum 15 euro was om één jar geldig te blijven en je saldo niet te verliezen, bij Mobistar (orange) als ik het goed voor heb is het meer dan een jaar geldig, ik dacht twee jaar maar ben ook niet zeker meer.
Staat eigenlijk allemaal op de proximus site:
bv:
Hoelang is uw Pay&Go-kaart geldig?
Uw Pay&Go-kaart is 12 maanden geldig vanaf het moment dat u voor de eerste keer belt of gebeld wordt. Dat betekent dat u 1 jaar hebt om uw belkrediet op te gebruiken of uw kaart te herladen.
•Telkens als u uw kaart herlaadt met € 5, wordt de geldigheidsperiode met 1 maand verlengd
•Telkens als u uw kaart herlaadt met € 10, € 15, € 25 of € 50, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden verlengd
Tijdens de laatste 5 dagen waarop uw herlaadkaart geldig is, hoort u een verwittigingsbericht wanneer u een oproep tot stand brengt.
Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms’en, enz. U hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.
Wilt u weten hoelang uw Pay&Go-kaart nog geldig is?
Vorm #121# op uw gsm en druk op de beltoets of bel naar het gratis nummer 1911.

Nog andere vragen over P&G:
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_global/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/vragen-over-pay-and-go.html

Reageer