Beantwoord

Gehuurde film kijken met app?

  • 2 April 2017
  • 5 reacties
  • 1564 Bekeken

  • Practitioner
  • 36 reacties
kan men via de app op iPhone/iPad van Proximus TV ook een film huren en bekijken ??

ik denk het niet , maar misschien zie ik er over ???

heb gisteren-avond één gehuurd en ben nu aan het zoeken of ik hem met de app kan afspelen..
icon

Beste antwoord door KimB 4 April 2017, 11:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi

opnemen kan vanop app

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_tv_rec_on_the_go_rec/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen/opnemen-via-uw-gsm-tablet-of-computer.html

  • Druk op Opnemen of Alle afleveringen opnemen.

    Het programma zal worden opgenomen en gedurende 60 dagen worden bewaard op uw decoder.

    U kunt een overzicht terugvinden van de opnames die u hebt geprogrammeerd via Proximus TV door te klikken op Mijn bibliotheek > Planning > Mijn geplande opnames.
  • Sabine,
    De topic starter wou weten of dit ook gaat voor om het huren van een film en hem achteraf te bekijken ook 😉
    Reputatie 5
    Badge +4
    Dag pwr,

    Ik heb even je vraag aan onze engineering doorgestuurd.
    Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte

    Mvg,
    AndyM
    Sabine,
    De topic starter wou weten of dit ook gaat voor om het huren van een film en hem achteraf te bekijken ook ;-)

    ja, inderdaad Martin
    dat was mijn vraag ; een film huren en/of een gehuurde film bekijken via de app

    nu nog wachten op het antwoord van de engineering...
    Reputatie 7
    Badge +4
    Dag pwr,

    Een film huren of een gehuurde film bekijken via de app kan nog steeds niet. Je kan enkel films bij je favorieten zetten. Opnames daarentegen kan je wel bekijken.

    Mvg,

    Kim

    Reageer